Popular Post

Blogger Themes

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Μαζικές κινητοποιήσεις αύριο και στην Αγγλία



Σε μια μαζική απεργία κατά της μεταρρύθμισης των συντάξεων καλούνται αύριο οι εργαζόμενοι του βρετανικού δημοσίου. Εκπαιδευτικοί, νοσηλευτές και νοσηλεύτριες, εργαζόμενοι στους ελέγχους που γίνονται στα σύνορα τίθονται απέναντι στην κυβέρνηση, που έχει θέσει σε εφαρμογή ένα δρακόντειο πρόγραμμα λιτότητας. 

Οι οργανωτές ελπίζουν ότι δύο εκατομμύρια εργαζόμενοι θα συμμετάσχουν σ' αυτή την εθνική απεργία, η οποία αναμένεται ότι θα επιφέρει το κλείσιμο των περισσότερων σχολικών ιδρυμάτων, θα διαταράξει την εναέρια κυκλοφορία, τη λειτουργία των νοσοκομείων, των δικαστηρίων, των δημοτικών υπηρεσιών. 
Περισσότερες από χίλιες διαδηλώσεις προβλέπεται ότι θα διεξαχθούν σ' όλη τη χώρα. Το εύρος της κινητοποίησης αυτής, στην οποία έχουν καλέσει όλες οι μεγάλες συνδικαλιστικές οργανώσεις της χώρας, αναμένεται ότι θα ξεπεράσει αυτό της απεργιακής κινητοποίησης που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Ιουνίου για τους ίδιους λόγους με πρωτοβουλία τεσσάρων συνδικάτων. 
«Την Τετάρτη θα γίνει η μεγαλύτερη απεργία εδώ και μια γενιά», προέβλεψε ο Μπρένταν Μπάρμπερ, ο γενικός γραμματέας της συνομοσπονδίας των βρετανικών συνδικάτων TUC. 
Ακόμη πιο φιλόδοξος, ο επικεφαλής του Unison, του κύριου βρετανικού συνδικάτο του δημόσιου τομέα, ο Ντέιβ Πρέντις, περιμένει «η μεγαλύτερη κινητοποίηση από τη γενική απεργία του 1926» που είχαν κηρύξει οι εργάτες των ορυχείων κατά της μείωσης των μισθών τους. 


Η ζεύξη φέρνει νέα υποβάθμιση



Χαριστική βολή στην ήδη υποβαθμισμένη Σαλαμίνα η πρόθεση Μαγκριώτη για διπλή ζεύξη με την ηπειρωτική Αττική, καθώς το νησί θα μετατραπεί σε «πλωτό» διάδρομο, ενώ δεν διαθέτει υποδομές και είναι περικυκλωμένο από βαριές εργοστασιακές μονάδες και εστίες ρύπανσης σε απόσταση αναπνοής.
Ζωσμένο το νησί της Σαλαμίνας από εργοστασιακές εγκαταστάσεις, όπως η Ψυττάλεια, ή το νεκροταφείο πλοίων, ενδέχεται, βάσει των προθέσεων Μαγκριώτη, να δεχθεί και το δυσβάσταχτο περιβαλλοντικά βάρος των έργων μιας διπλής ζεύξης με την Αττική.Ζωσμένο το νησί της Σαλαμίνας από εργοστασιακές εγκαταστάσεις, όπως η Ψυττάλεια, ή το νεκροταφείο πλοίων, ενδέχεται, βάσει των προθέσεων Μαγκριώτη, να δεχθεί και το δυσβάσταχτο περιβαλλοντικά βάρος των έργων μιας διπλής ζεύξης με την Αττική.
Για του λόγου το αληθές, υπενθυμίζουμε στους ανυποψίαστους: την Ψυττάλεια, μονάδα επεξεργασίας λυμμάτων (το νησί δεν διαθέτει αποχέτευση - τι ειρωνεία), τη Ρεβυθούσα με τις εγκαταστάσεις φυσικού αερίου (η Σαλαμίνα δεν έχει καν σύνδεση), τα ιχθυοτροφεία (χωρίς κανένα οικονομικό όφελος για την τοπική κοινωνία), τα μισοβυθισμένα σκάφη (θάβουν την περιοχή της ιστορικής ναυμαχίας αντί να την αναδεικνύουν σε τουριστικό πόλο έλξης και μνήμης).

Με την εκπεφρασμένη πρόθεση του υφυπουργού Μεταφορών και Δικτύων να δημοπρατηθεί το έργο της διπλής ζεύξης το 2012, χωρίς μάλιστα να ενημερωθούν καν οι δημοτικές αρχές της Σαλαμίνας, μετατρέπεται ολόκληρο το νησί σε μία... «παράκαμψη της εθνικής οδού Αθηνών - Κορίνθου».
Αδιαφορία


Κάθε δευτερόλεπτο κάποιος πεθαίνει από πείνα



Κάθε δευτερόλεπτο, ένας άνθρωπος πεθαίνει από πείνα στον κόσμο, υπογραμμίζει έκθεση της Επιτροπής Περιβάλλοντος και Επισιτιστικής Ασφάλειας της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης.
Συνολικά, οι άνθρωποι που υπέφεραν από πείνα το 2010, είχαν φθάσει τα 925 εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με τον FAO.


Αισιόδοξος ο Β. Σόιμπλε για την 6η δόση



Αισιόδοξος ο Β. Σόιμπλε για την 6η δόση
Στο σημερινό Eurogroup είναι στραμμένα τα βλέμματα όπου αναμένεται να αποφασιστεί η εκταμίευση της 6ης δόσης προς την Ελλάδα. Ο γερμανός υπoυργός Οικονομικών, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε εμφανίστηκε χθες αισιόδοξος για την καταβολή της δόσης.

Μιλώντας στους ανταποκριτές ξένου τύπου στο Βερολίνο ο Β. Σόιμπλε δήλωσε πολύ χαρακτηριστικά ότι "δεν προκαλεί πλέον αγωνία το ερώτημα εάν η Τρόικα αποδεχθεί την έγγραφη στήριξη που παρείχε ο Αντώνης Σαμαράς στο πρόγραμμα περικοπών".
Ο γερμανός υπουργός Οικονομικών ανέφερε ότι η Γερμανία θα στηρίξει την αποδέσμευση της επόμενης δόσης του ήδη υπάρχοντος δανείου προς την Ελλάδα, εάν το ίδιο πράξει και η τρόικα ενώ κάλεσε την ελληνική κυβέρνηση να επιταχύνει τις συνομιλίες με τους πιστωτές της για το κούρεμα του χρέους, βάσει της συμφωνίας της 26ης / 27ης Οκτωβρίου.
Παραθυράκι ντε Γιάγκερ για ευρωομόλογο – Νέο όχι Σόιμπλε
Ο ολλανδός υπ. Οικονομικών ντε Γιάγκερ δεν αποκλείει κατηγορηματικά την έκδοση ευρωομολόγου υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα υπάρχουν μηχανισμοί που θα επιτρέπουν έναν καλύτερο και αποτελεσματικότερο έλεγχο των εθνικών προϋπολογισμών. Σε συνέντευξή του προς την γερμανική Rheinische Post τονίζει ότι "μακροπρόθεσμα δεν αποκλείω το ευρωομόλογο. Αλλά προηγουμένως θα πρέπει να προχωρήσουμε στα αναγκαία".


Θεσσαλονίκη: Με 136 ευρώ το νερό υπό τον έλεγχο των πολιτών!



ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΑΣΟΣ ΤΑΣΙΟΥΛΑΣ
Εκατόν τριάντα έξι ευρώ. Τόσο κοστίζει να γίνουν οι Θεσσαλονικείς «ιδιοκτήτες» της ΕΥΑΘ και να ξαναγίνει το νερό κοινωνικό αγαθό. Τον τρόπο για να γίνει αυτό, σε πείσμα όσων προωθούν την... κλασική ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ, παρουσίασαν τα μέλη της «Κίνησης 136» χτες στη Θεσσαλονίκη.
Στόχος είναι η εξαγορά, από συνεταιρισμούς πολιτών, του 40% και του μάνατζμεντ της ΕΥΑΘ, που έτσι κι αλλιώς πωλείται από το Δημόσιο. Οπως αναφέρθηκε στην εισήγηση, ύστερα από δεκαετίες ιδιωτικοποίησης της ύδρευσης, οι πόλεις στην Ευρώπη και σ' όλο τον κόσμο εγκαταλείπουν την ιδιωτική διαχείριση: Βρυξέλλες, Βερολίνο, Μόναχο, Στουτγάρδη, Παρίσι, Γκρενόμπλ, Μπορντό, Τουλούζ, Μονπελιέ, Μασσαλία, Λιλ, Βρέστη, Μπουένος Αϊρες, Ατλάντα, Γιοχάνεσμπουργκ, Κοτσαμπάμπα (Βολιβία) κ.λπ.
Στα ύψη οι τιμές
«Η ιδιωτικοποίηση εγκαταλείπεται διότι οι τιμές του νερού με τα ιδιωτικά δίκτυα συνήθως διπλασιάζονται έως επταπλασιάζονται, εξοικονομούνται χρήματα και το κέρδος του ιδιώτη, επιστρέφεται στους πολίτες ή και διοχετεύεται σε επενδύσεις για καλύτερη ποιότητα νερού, η απώλεια νερού σε δημόσια δίκτυα είναι 3% έως 12%, ενώ σε ιδιωτικά δίκτυα 17% έως 27%, η εμπορική εκμετάλλευση των πηγών από τις εταιρίες στερεί πολύτιμο νερό που θα μπορούσε να διανεμηθεί δωρεάν μέσα από το δημόσιο δίκτυο. Το νερό ιδιωτικοποιείται, γίνεται εμπορεύσιμο αγαθό και κοστολογείται, τη στιγμή που τα παγκόσμια αποθέματα μειώνονται. Οι μόνοι κερδισμένοι είναι οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες», επισήμαναν τα μέλη της «Κίνησης 136».
Το σχήμα διεκδίκησης


Label 14

Followers

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

HALANDRI NEWS Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha