Εισιτήρια για μία κορυαζιέρα που θα πραγματοποιούσε το Costa Concordia τον Απρίλιο πωλούνταν στο διαδίκτυο από τον ιστότοπο της εταιρείας στην οποία ανήκει ακόμη και δύο ημέρες μετά το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου, που έχει κοστίσει τη ζωή σε τουλάχιστον 12 ανθρώπους, όπως δήλωσε δημοσιογράφος της εφημερίδας The Indepenedent στο τηλεοπτικό δίκτυο BBC.
Ο δημοσιογράφος μπήκε την προηγούμενη Κυριακή, δύο ημέρες μετά το ναυάγιο του Concordia, στον ιστότοπο της εταιρείας για να αναζητήσει πληροφορίες για τους επιβάτες που είχαν αγοράσει εισιτήρια για μελλοντικές κρουαζιέρες με το συγκεκριμένο πλοίο.
Ο δημοσιογράφος δεν κατάφερε να βρει καμία πληροφορία σχετικά με μία ενδεχόμενη αποζημίωση ή ανταλλαγή των εισιτηρίων που είχαν ήδη αγοραστεί, όμως με μεγάλη έκπληξη είδε ότι εξακολουθούσε να υπάρχει μία διαφήμιση για μία κρουαζιέρα με το Costa Concordia τον Απρίλιο.
"Σκέφτηκα, ας το επιβεβαιώσω, διότι προφανώς δεν μπορούν να συνεχίζουν να πωλούν εισιτήρια" την ώρα που το πλοίο έχει ναυαγήσει, δήλωσε στο BBC.
"Μου πούλησαν το εισιτήριο, πήραν τα χρήματα και την επομένη μου έστειλαν επιβεβαίωση και την κάρτα επιβίβασής μου στην οποία αναφερόταν το νούμερο της καμπίνας μου", πρόσθεσε.
Πάντως σήμερα το βράδυ ένας εκπρόσωπος της εταιρείας Costa Crocerie, στην οποία ανήκει το Costa Concordia, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι "οι τεχνικές εργασίες για να σταματήσουν οι κρατήσεις στο Costa Concordia ξεκίνησαν το Σάββατο 14 Ιανουαρίου και διήρκησαν μέχρι τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου στις 16:00". "Αυτό μπορεί να εξηγεί γιατί κάποιες κρατήσεις μπόρεσαν να γίνουν στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου".
Στο μεταξύ ο καπετάνιος του Costa Concordia Φρανστσέσκο Σκεττίνο είπε στους εισαγγελείς ότι ενημέρωσε αμέσως την πλοιοκτήτρια εταιρεία για το δυστύχημα, διαψεύδοντας ότι καθυστέρησε να σημάνει συναγερμό, όπως δήλωσαν σήμερα δικαστικές πηγές.
Σύμφωνα με τα έγγραφα της ανάκρισής του που διέρρευσαν στον ιταλικό Τύπο, ο Σκεττίνο δήλωσε ότι αμέσως μόλις το πλοίο προσέκρουσε στα βράχια έστειλε δύο αξιωματικούς στο μηχανοστάσιο για να ελέγξουν την κατάσταση του πλοίου.
Μόλις συνειδητοποίησε το μέγεθος της ζημιάς, ο Σκεττίνο κάλεσε στο τηλέφωνο τον Ρομπέρτο Φεραρίνι, διευθυντή ναυτικών επιχειρήσεων της Costa Crociere. "Του είπα: έχω μπλέξει, υπήρξε επαφή με τον πυθμένα. Σου λέω την αλήθεια, περάσαμε από το Τζίλιο και υπήρξε πρόσκρουση", δήλωσε ο Σκεττίνο.
"Δεν μπορώ να θυμηθώ πόσες φορές τον πήρα τηλέφωνο την επόμενη ώρα. Όπως και να έχει είμαι βέβαιος ότι ενημέρωνα άμεσα τον Φεραρίνι για τα πάντα", πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι ζήτησε από την εταιρεία να στείλει ρυμουλκό και ελικόπτερα.
Σύμφωνα με τον Πιερ Λουίτζι Φόσι, ανώτατο στέλεχος της Costa Crociere, ο Σκεττίνο καθηστέρησε να εκπέμψει SOS και να δώσει διαταγές για την εκκένωση του πλοίου, ενώ έδωσε λανθασμένες πληροφορίες και στην εταιρεία.
Related Articles :
Ο δημοσιογράφος μπήκε την προηγούμενη Κυριακή, δύο ημέρες μετά το ναυάγιο του Concordia, στον ιστότοπο της εταιρείας για να αναζητήσει πληροφορίες για τους επιβάτες που είχαν αγοράσει εισιτήρια για μελλοντικές κρουαζιέρες με το συγκεκριμένο πλοίο.
Ο δημοσιογράφος δεν κατάφερε να βρει καμία πληροφορία σχετικά με μία ενδεχόμενη αποζημίωση ή ανταλλαγή των εισιτηρίων που είχαν ήδη αγοραστεί, όμως με μεγάλη έκπληξη είδε ότι εξακολουθούσε να υπάρχει μία διαφήμιση για μία κρουαζιέρα με το Costa Concordia τον Απρίλιο.
"Σκέφτηκα, ας το επιβεβαιώσω, διότι προφανώς δεν μπορούν να συνεχίζουν να πωλούν εισιτήρια" την ώρα που το πλοίο έχει ναυαγήσει, δήλωσε στο BBC.
"Μου πούλησαν το εισιτήριο, πήραν τα χρήματα και την επομένη μου έστειλαν επιβεβαίωση και την κάρτα επιβίβασής μου στην οποία αναφερόταν το νούμερο της καμπίνας μου", πρόσθεσε.
Πάντως σήμερα το βράδυ ένας εκπρόσωπος της εταιρείας Costa Crocerie, στην οποία ανήκει το Costa Concordia, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι "οι τεχνικές εργασίες για να σταματήσουν οι κρατήσεις στο Costa Concordia ξεκίνησαν το Σάββατο 14 Ιανουαρίου και διήρκησαν μέχρι τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου στις 16:00". "Αυτό μπορεί να εξηγεί γιατί κάποιες κρατήσεις μπόρεσαν να γίνουν στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου".
Στο μεταξύ ο καπετάνιος του Costa Concordia Φρανστσέσκο Σκεττίνο είπε στους εισαγγελείς ότι ενημέρωσε αμέσως την πλοιοκτήτρια εταιρεία για το δυστύχημα, διαψεύδοντας ότι καθυστέρησε να σημάνει συναγερμό, όπως δήλωσαν σήμερα δικαστικές πηγές.
Σύμφωνα με τα έγγραφα της ανάκρισής του που διέρρευσαν στον ιταλικό Τύπο, ο Σκεττίνο δήλωσε ότι αμέσως μόλις το πλοίο προσέκρουσε στα βράχια έστειλε δύο αξιωματικούς στο μηχανοστάσιο για να ελέγξουν την κατάσταση του πλοίου.
Μόλις συνειδητοποίησε το μέγεθος της ζημιάς, ο Σκεττίνο κάλεσε στο τηλέφωνο τον Ρομπέρτο Φεραρίνι, διευθυντή ναυτικών επιχειρήσεων της Costa Crociere. "Του είπα: έχω μπλέξει, υπήρξε επαφή με τον πυθμένα. Σου λέω την αλήθεια, περάσαμε από το Τζίλιο και υπήρξε πρόσκρουση", δήλωσε ο Σκεττίνο.
"Δεν μπορώ να θυμηθώ πόσες φορές τον πήρα τηλέφωνο την επόμενη ώρα. Όπως και να έχει είμαι βέβαιος ότι ενημέρωνα άμεσα τον Φεραρίνι για τα πάντα", πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι ζήτησε από την εταιρεία να στείλει ρυμουλκό και ελικόπτερα.
Σύμφωνα με τον Πιερ Λουίτζι Φόσι, ανώτατο στέλεχος της Costa Crociere, ο Σκεττίνο καθηστέρησε να εκπέμψει SOS και να δώσει διαταγές για την εκκένωση του πλοίου, ενώ έδωσε λανθασμένες πληροφορίες και στην εταιρεία.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ