Popular Post

Blogger Themes

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Στα Γκραν Πρι του Παραδείσου



Ήταν Πρωτομαγιά του 1994 όταν το λαμπρότερο αστέρι του μηχανοκίνητου αθλητισμού "αποφάσισε" να επιστρέψει εκεί από όπου είχε κατέβει για να μας προσφέρει μοναδικές στιγμές. Ο Άιρτον Σένα Ντα Σίλβα "έφυγε" ακριβώς έτσι όπως έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Στα άκρα. Με 214 χιλιόμετρα στην "καταραμένη" στροφή Ταμπουρέλο στην Ίμολα, η Williams του Βραζιλιάνου θρύλου δεν έστριψε ποτέ κι εκείνος "πέταξε" με τον τρόπο που ήθελε...
"Αν τύχει ποτέ κι έχω ένα ατύχημα που μπορεί να μου κοστίσει τη ζωή, καλύτερα να είναι
μία κι έξω. Δεν θέλω να ζήσω σε αναπηρική πολυθρόνα. Ούτε θέλω να μπω στο νοσοκομείο υποφέροντας από σοβαρά τραύματα. Αν πρόκειται να ζήσω θέλω να ζήσω κανονικά κι έντονα. Είμαι άνθρωπος της δράσης".
Η καριέρα του Σένα ξεκίνησε το 1984 στην Toleman όμως το ταλέντο του δεν μπορούσε να περιοριστεί σε μια αδύναμη ομάδα. Έτσι, έναν χρόνο αργότερα μπήκε στο μόνοθέσιο της Lotus εκεί όπου το αστέρι του άρχισε σιγά σιγά να λάμπει. Με τη νέα του ομάδα είδε συνολικά 6 φορές την καρό σημαία, 16 φορές ξεκίνησε από την pole position και 22 ανέβηκε στο βάθρο. 
Κι αυτή ήταν μόνο η αρχή για τον Βραζιλιάνο πιλότο. Το 1988 με τα χρώματα της McLaren κατέκτησε το πρώτο του Πρωτάθλημα με τον ομόσταυλό του Αλέν Προστ να νιώθει ότι "απειλείται". Έτσι, ξεκίνησαν οι τριβές ανάμεσα στους δύο οδηγούς και η κόντρα κορυφώθηκε στο πρωτάθλημα του 1989 όταν οι δυο τους μάχονταν για την κατάκτηση του τίτλου. Τελικά ο Προστ ήταν αυτός που το κατέκτησε καθώς ο Σένα ακυρώθηκε στην πίστα της Σουζούκα. Το 1990 ο Προστ αλλάζει στρατόπεδο και "μετακομίζει" στην Φεράρι. Αποτέλεσμα; Ο Άιρτον Σένα κατέκτησε δύο συνεχόμενα πρωταθλήματα το 1990 και το 1991. 
Ο τρόπος με τον οποίο οδηγούσε ο Σένα ήταν πραγματικά εντυπωσιακός. Ακόμα και σήμερα, που οι συνθήκες έχουν αλλάξει κατά πολύ, δεν υπάρχει οδηγός που να μπορεί να κάνει το μονοθέσιο να "πετάει", όπως ακριβώς έκανε ο Σένα. 
"Συνειδητοποίησα ότι δεν οδηγούσα πλεόν συνειδητά. Οδηγούσα με κάτι σαν ένστικτο αλλά βρισκόμουν σε μια διαφορετική διάσταση. Ήταν σαν να βρισκόμουν σ' ένα τούνελ. Όλο το σιρκουί ήταν ένα τούνελ. Συνέχιζα να πηγαίνω όλο και πιο γρήγορα. Ήμουν κατά πολύ πάνω από το όριο όμως μπορούσα να βρω κι άλλο. Τότε σαν να ξύπνησα και κατάλαβα ότι ήμουν σε μια διαφορετική ατμόσφαιρα. Η πρώτη μου αντίδραση ήταν να επιβραδύνω και να επιστρέψω στα πιτς. Αυτό δεν με τρόμαξε, παρ' όλο που ήμουν μακριά από την συνειδητή μου αντίληψη. Πήγα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου και απλά δεν είχα όρεξη να οδηγήσω άλλο". Αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα με το μονοθέσιό του ο Σένα αποφάσισε να εγκαταλείψει την McLaren για χάρη της Williams. Τις δύο προηγούμενες ημέρες του μοιραίου Γκραν Πρι της Ίμολα είχαν συμβεί δύο ατυχήματα, αρχικά με τον Ρούμπενς Μπαρικέλο και στη συνέχεια με τον Ρόλαντ Ράτζενμπεργκερ. Όπως αποκάλυψε η σύντροφος του Σένα, Αντριάνα, μετά το ατύχημα του Ράτζενμπεργκερ, είχε δει τον Σένα να κλαίει και να παρακαλάει να αναβληθεί ο αγώνας έχοντας κακό προαίσθημα. Κανείς όμως δεν τον άκουσε. 
Ξεκινώντας από την pole position, ο Σένα στον 7ο γύρο "έφυγε" στην στροφή Ταμπουρέλο για λόγους οι οποίοι ακόμα και σήμερα παραμένουν αδιευκρίνιστοι και χτύπησε με ιλιγγιώδη ταχύτητα στον τοίχο. Μετά από 2 ώρες έγινε γνωστή η είδηση του θανάτου του η οποίο σκόρπισε θλίψη στην ιδιαίτερη πατρίδα του, το Σάο Πάολο αλλά και σε όλο τον κόσμο. 
Δείτε το video ΕΔΩ 
pamesports.gr

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Label 14

Followers

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

HALANDRI NEWS Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha