Blogger Themes
Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012
Ήθη-έθιμα των Καλάσα, των ελληνογενών απογόνων του Μεγαλέξανδρου
Το ζήτημα των ελληνογενών απογόνων των στρατιωτών του Πανέλληνα Μεγαλέξανδρου, που κατοικούν στην κεντρική Ασία, των Καλάς, είναι πραγματικά τεράστιας σημασίας για την πατρίδα και τον πολιτισμό μας. ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ,
Καθηγήτρια Καλλιτεχνικών Β΄ Εκπαίδευσης
Καθηγήτρια Καλλιτεχνικών Β΄ Εκπαίδευσης
Κι αυτό, διότι αφενός φανερώνει ένα...
υπερήφανο απομεινάρι του πανάρχαιου πλανητικού ελληνικού πολιτισμού, που παραμένει εκεί επί χιλιάδες χρόνια ατόφιο, και αφετέρου επειδή έχει και σύγχρονες εθνικές διαστάσεις, λόγω των διεκδικήσεων που έχουν οι Σκοπιανοί για την ιστορία των Καλάς, (φυσικά με την ουσιαστική υποκίνηση και υποστήριξη των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών)!...Νεκρός στο αμάξι του από την παραμονή Χριστουγέννων
Δέκα μέρες παρέμενε νεκρός 34χρονος καθηγητής ΕΠΑΛ στην Ιτέα που δίδασκε στη Θεσσαλονίκη. Η αποχαιρετιστήρια γιορτή στο σχολείο, το ταξίδι επιστροφής στο χωριό του και το μοιραίο τροχαίο που του στοίχισε τη ζωή
Σοκ στην περιοχή της Ιτέας, με την υπόθεση εξαφάνισης 34χρονου καθηγητή. Ο εκπαιδευτικός παρέμενε εξαφανισμένος από την παραμονή των Χριστουγέννων, όταν βρέθηκε τελικά νεκρός, μέσα στο αυτοκίνητο του μετά από τροχαίο ατύχημα.
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ - Οι 7 πιο βίαιοι ποδοσφαιρικοί αγώνες
Η... κλοτσοπατινάδα της Παραγουάης με τη Βενεζουέλα είναι η πιο πρόσφατη καταχώρηση στη λίστα των βίαιων ποδοσφαιρικών αγώνων και το Sport24.gr θυμάται επτά ακόμα αναμετρήσεις που θύμισαν...αλάνα!
Η ένταση που κυριαρχεί ανάμεσα σε παίκτες και προπονητές εντός των τεσσάρων γραμμών ενός γηπέδου κατά τη διάρκεια μιας ποδοσφαιρικής αναμέτρησης, είναι σώφρον και συνετό να εκτονώνεται εκεί και μόνον εκεί, πάντα σε αθλητικά πλαίσια.
Υπάρχει όμως ένα μεγάλο "ΑΛΛΑ" από οπαδούς και ποδοσφαιριστές, το οποίο μπορείτε να το κάνετε bold, italic, underline και ό,τι άλλο θέλετε, που αποδεικνύει πως ένα ματς μπορεί κάλλιστα να γίνει κατς, με τα παρακάτω επτά παιχνίδια να αποδεικνύουν του λόγου το αληθές...
7. Η εκδίκηση των "Φαραώ"
1958 Μαρία Κάλας αποχωρεί από τη σκηνή, ύστερα από την πρώτη πράξη της όπερας "Νόρμα" του Μπελίνι,
1958 Μαρία Κάλας αποχωρεί από τη σκηνή, ύστερα από την πρώτη πράξη της όπερας "Νόρμα" του Μπελίνι, προκαλώντας δυσαρέσκεια στο κοινό, μεταξύ των οποίων βρισκόταν ο Ιταλός Πρόεδρος της Δημοκρατίας και τα περισσότερα μέλη της ρωμαϊκής υψηλής κοινωνίας