Popular Post

Blogger Themes

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

1941: Λήγει η Μάχη της Κρήτης, με την κατάληψη όλου του νησιού από τους Γερμανούς



Η Μάχη της Κρήτης


Με την ονομασία αυτή έμεινε στην ιστορία η αεραποβατική επιχείρηση, που επιχείρησε η Ναζιστική Γερμανία κατά της Κρήτης στις 20 Μαΐου 1941 και η οποία έληξε δώδεκα μέρες μετά, την 1η Ιουνίου, με την κατάληψη της Μεγαλονήσου. Ήταν μία από τις σημαντικότερες μάχες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, με πολλές πρωτιές σε επιχειρησιακό επίπεδο.
Η απόφαση για την επίθεση στην Κρήτη ελήφθη από το Χίτλερ στις 25 Απριλίου 1941, λίγες μέρες μετά την παράδοση της ηπειρωτικής Ελλάδας στις δυνάμεις του Άξονα, και έλαβε την κωδική ονομασία «Επιχείρηση Ερμής» («Unternehmen Merkur»). Ήταν αμυντική και όχι επιθετική επιχείρηση, όπως αποδείχθηκε αργότερα. Οι Γερμανοί είχαν ως στόχο να εξασφαλίσουν τα νοτιοανατολικά τους νώτα, ενόψει της Επιχείρησης Μπαρμπαρόσα (Εκστρατεία στη Ρωσία) και να εξορμήσουν στη Βόρεια Αφρική, με εφαλτήριο την Κρήτη, όπως πίστευαν οι Σύμμαχοι.


Στη Ρωσία δολοφονήθηκαν όσοι έψαχναν το σκάνδαλο




 

Συγκλονιστικές πτυχές της υπόθεσης των TOR-M1Συγκλονιστικές πτυχές της υπόθεσης των TOR-M1

Συγκλονιστικές πτυχές, που θυμίζουν μυθιστόρημα του Τζον Λε Καρέ και μέχρι σήμερα παρέμειναν στο παρασκήνιο της υπόθεσης, περιλαμβάνει η υπόθεση των αμαρτωλών εμβασμάτων για τα ρωσικά οπλικά συστήματα TOR-M1.

Πέραν από τις δαιδαλώδεις διαδρομές που ακολούθησαν οι μίζες μέχρι να φτάσουν στα χέρια τουζεύγους Τσοχατζόπουλου, η συγκλονιστική ιστορία περιλαμβάνει ακόμη και εν ψυχρώ δολοφονίες στην παγωμένη Κόκκινη Πλατεία των Ρώσων αξιωματούχων που ανέλαβαν να ερευνήσουν το σκάνδαλο.

Ειδικότερα, ..στις 29.2.1999 ο τότε γενικός διευθυντής Εξοπλισμών Γιάννης Σμπώκος και ο Ι. Βορόμπιεφ, πρόεδρος του ρωσικού ομίλου Almaz-Antey, υπογράφουν τη σύμβαση για την προμήθεια των TOR-M1. 

Από τότε και μέχρι τις αρχές του 2002 η παράδοση των συστημάτων γινόταν κανονικά, κανείς όμως δεν ενδιαφέρθηκε για την τύχη των αντισταθμιστικών ωφελημάτων (Α/Ω), αξίας 73 εκατ. δολαρίων. Τα αναζήτησε τελικά ο κ. Σπύρος Τραυλός, αντικαταστάτης του Γιάννη Σμπώκου, και διαπίστωσε, έκπληκτος, ότι η Drumilan (σ.σ.: η εταιρεία που είχε αναλάβει να υλοποιήσει τα Α/Ω) είχε κλείσει τα γραφεία της στην Αθήνα και ο εκπρόσωπός της κ. Φουάντ Αλ Ζαγιάτ μαζί με τον Ελληνα συνεργάτη του κ. Βλάση Καμπούρογλου είχαν εξαφανιστεί!


28-29 ΜΑΐΟΥ 1453 - ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΠΕΝΘΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ...




  
 Η Άλωση της Κωνσταντινουπόλεως
Είναι βράδι της 28ης Μαΐου 1453. Μόλις έχει τελειώσει η δοξολογία μπροστά από την εικόνα της Παναγίας της Οδηγήτριας φτιαγμένης από τον Απόστολο Λουκά, αφού όλοι έψαλλαν - ωΐμέ! - για τελευταία φορά τον Ακάθιστο Ύμνο, αναχωρούν για τις επάλξεις αυτοί πού θα υπερασπίζονταν τα Θεοφύλακτα Τείχη πού προστάτεψαν για 1000 χρόνια τη Πόλη των Κωνσταντίνων. Όλοι έλαβαν τη Θεία Ευχαριστία, κοινώνησαν μέσα στην Πορφυρογέννητο Ιουστινιανή της του Θεού Σοφίας την μεγάλη Εκκλησιά τη καρδιά του παγκόσμιου Χριστιανισμού! Το σύμβολο του μεσαιωνικού ελληνισμού! Ζήτησαν συγχώρεση ο ένας από τον άλλον χιλιάδες κόσμος όσο ορθόδοξοι και καθολικοί ιερείς τελούσαν τη Θεία Λειτουργία μέσα στο Ναό.

Ο αυτοκράτορας έγινε αντιληπτός μόλις για λίγα λεπτά από το θεοσεβούμενο πλήθος. Το βάρος της ευθύνης του να σώσει ένα έθνος, μιά τιμή, μιά χιλιόχρονη ιστορία, τη μνήμη των Κωνσταντίνων, τον ελληνικό πολιτισμό, όλα αυτά μαζί με το γρίφο της υπεράσπισης της πόλης και την επίλυση του σχεδίου άμυνας φορτώνουν τον έσχατο αυτοκράτορα με ''Ακάνθινο Στέφανο'' όμοιον με εκείνον του Χριστού...


"Το Ακρόπολις δεν είναι ένας απλός αγώνας"





Ο κορυφαίος οδηγός του WRC, ο άνθρωπος των 8 παγκοσμίων πρωταθλημάτων και ο μεγάλος νικητής του Ράλι Ακρόπολις, Sébastien Loeb, μία ημέρα πριν από την εκκίνηση του ελληνικού αγώνα, μίλησε αποκλειστικά στη zougla.gr για όλους και για όλα.
Τόνισε ότι το Ράλι Ακρόπολις δεν είναι ένας απλός αγώνας, κάτι που αποδείχθηκε για ακόμα μία φορά, ενώ αναφέρθηκε - έπειτα από αρκετή είναι η αλήθεια επιμονή από μέρους μας - και στην οικονομική κρίση, δίνοντας το μήνυμά του σε όλους τους Έλληνες.


Νέα αυτοκινητοβιομηχανία από την Ολλανδία



Ακόμα μία εταιρεία εισήλθε στον χώρο της αυτοκίνησης, παρουσιάζοντας το πρώτο της αυτοκίνητο. Πρόκειται για την ολλανδική Vencer, με το αρχικό μοντέλο της γκάμας της να ονομάζεται Sarthe.

Το Sarthe ανήκει στην κατηγορία των super car, με τη σχεδίασή του να θυμίζει αρκετά την προηγούμενη γενιά της McLaren F1. Το αμάξωμα είναι χειροποίητο και κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με το πλαίσιο να είναι από αλουμίνιο. Τροφοδοτείται από έναν V8 κινητήρα, απόδοσης 510 ίππων και 650 Nm ροπής, με τα 0-100 να έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 325 χλμ./ώρα.


Label 14

Followers

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

HALANDRI NEWS Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha