Popular Post

Blogger Themes

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

ΔΕΙΤΕ ΤΟ......ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...Ουσία σε σαμπουάν και καλλυντικά, μπλοκάρει τα νευρικά κύτταρα. Όλη η λίστα των προιόντων!



Ο σημερινός φοβικός άνθρωπος, ζώντας μέσα στο αίνιγμα της τεχνολογίας, της αλάνθαστης επιστήμης και της πολιτικής αστάθειας, διαβάζοντας παράλληλα και τα αποτελέσματα βάσιμων ερευνών που δείχνουν με το δάχτυλο, -ονομαστικά και ουρλιάζοντας- την επικινδυνότητα κάποιων προιόντων , (τα οποία εκπαιδευτήκαμε να τα συνδέουμε με...
την προσωπικότητα μας) νιώθει ανοχύρωτος, ανυπεράσπιστος, μπερδεμένος και στο τέλος, αφορίζει όλα τα προιόντα που υπάρχουν στην αγορά και τα οποία μπορούν να διασφαλίσουν την υγεία του ίδιου και της οικογένειας του.
Οπότε η αντίσταση μοιάζει εντελώς απίθανη. Όμως σε αυτή τη σκέψη βασίζονται και αυτές οι δολοφονικές εταιρείες που παίζουν με την ζωή μας. Στο μπέρδεμα, στην αναβλητικότητα, στην αίσθηση της μάζας που έχουμε. Νιώθουμε πολλές φορές σαν μια αγέλη ποντικών ,που μας κυνηγάει μια μόνο γάτα. Η αλήθεια όμως είναι ότι τα ποντίκια μπορούν να σωθούν απο την γάτα, αν αλλάξουν τους κανόνες. Αν ορίσουν εκείνα τους κανόνες του παιχνιδιού.
Η αντίσταση δεν είναι απίθανη στα επικίνδυνα προιόντα. Αγοράζουμε οικολογικά. Αν δεν έχουμε χρήματα φτιάχνουμε μόνοι μας. Αν δεν έχουμε συνταγές ψάχνουμε να βρούμε. Ποτέ στην ιστορία του ο άνθρωπος δεν ήταν πιο προσωπικά υπεύθυνος για τις επιλογές του όπως είναι σήμερα. Αν δεν σαστίσει απο την ενημέρωση, η ενημέρωση τελικά μόνο καλό μπορεί να του κάνει. Τον χτίζει ως προσωπικότητα. Αν μάθει να χρησιμοποιεί σωστά τις πληροφορίες του και όχι σαν αφορμή για χάος, μπορεί με την αποχή απο τα επικίνδυνα προιόντα να αλλάξει τους κανόνες της αγοράς.
Να επιβάλλει την ηθική. Ζώντας με επικίνδυνα προιόντα, με επικίνδυνες τροφές, δεν είναι να απορεί κανείς κάτω απο πιο φιλοσοφικό υποβαθρο δημιουργήθηκε το σκάνδαλο με την επικίνδυνη σιλικόνη στα στήθη των γυναικών. Ο ενορχηστρωτής αυτής της ιστορίας, ο υπεύθυνος της διακίνησης της ακατάλληλης σιλικόνης, την οποία και διοχέτευσε στη διεθνή αγορά, έκανε ότι έκανε, χωρίς ενοχές με το επιχείρημα του γενικότερου μπάχαλου που επικρατεί στην ασφάλεια των προιόντων. Καταφέροντας να στείλει στο θάνατο τόσες και τόσες γυναίκες. Και βάζοντας στον εφιάλτη της αγωνίας άλλες τόσες! Μόνο εμείς μπορούμε να προστατεύσουμε τον εαυτό μας. Παρακάτω πέρα απο την ενημέρωση όλων των προιόντων που συμβάλουν μεθοδικά στον θάνατο μας και στην μαζική μας εξόντωση,-καλύτερα απο τον Χίτλερ- παραδίδω για τους αναγνώστες μια συνταγή αθώα για στοματικό διάλυμα με την ίδια αποτελεσματικότητα του ένοχου Λίστεριν, και μια συνταγή σαπουνιού. Σχετικά με τα καλλυντικά, υπάρχουν άφθονα στην ιστοσελίδα μας αλλά και σε άλλες. Και θα συνεχίσουμε και με άλλα ακόμα θέματα. Επίσης θα παραθέσω και μια λίστα με οικολογικά απορρυπαντικά που μπορείτε να τα φτιέξετε μόνες σας. Πάντα υπάρχουν λύσεις ώστε να πολεμήσουμε για το καλύτερο. Και μάλιστα ο συγκεκριμένος πόλεμος, θα σας κοστίσει και πολύ λιγότερο στην εποχή που ζούμε. Δείτε παρακάτω τα ένοχα προιόντα και τις εναλλακτικές συνταγές.
 
Ζωή Κυροπούλου απο το glikiazoi
 
ΤΙ ΕΔΕΙΞΑΝ πειράματα στις ΗΠΑ; 


Αστικός αγρόκηπος στο Χαλάνδρι



agros200
Τη δημιουργία ενός τύπου αστικού αγρόκηπου, στο πλαίσιο της εναρμόνισης με τις νέες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες, ανακοίνωσε ο δήμαρχος Χαλανδρίου Γιώργος Κουράσης, σε εκδήλωση του Ιδρύματος Κουρτέση.
Μάλιστα, όπως διαβεβαίωσε και ο πρόεδρος του Ιδρύματος Κουρτέση, πατέρας Σπυρίδων, ο αγρόκηπος θα δημιουργηθεί σε έκταση τεσσάρων στρεμμάτων που θα παραχωρήσει το ίδρυμα στον Δήμο για προσωρινή χρήση, στη συμβολή των οδών Μακρυγιάννη και Εριφύλης.



Προσωρινή παραχώρηση

Όπως είπε, μιλώντας στην Αμαρυσία, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Παναγιώτης Βάσιος, πρόκειται για μια πρωτοβουλία της δημοτικής αρχής που στοχεύει στην καλύτερη κάλυψη των ολοένα αυξανόμενων κοινωνικών αναγκών ακόμα και για βασικά είδη διατροφής.
«Στο πλαίσιο αυτό, προσπαθήσαμε να βρούμε μια έκταση, την οποία θα καλλιεργήσουν εθελοντές, φυτεύοντας εποχιακά προϊόντα, προκειμένου να προμηθεύεται με αυτά το Κοινωνικό Παντοπωλείο που βρίσκεται “στα σκαριά”», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τον κ. Βάσιο, μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα θα συνταχθεί και το παραχωρητήριο, το οποίο, όπως τόνισε θα είναι προσωρινό, υπογραμμίζοντας ότι δεν θα γίνουν μόνιμες εγκαταστάσεις στον χώρο.
Παράλληλα, απαντώντας στις πρώτες αντιδράσεις περίοικων που ήδη εκδηλώθηκαν γύρω από το θέμα, ο αντιδήμαρχος σημείωσε ότι «κάποιοι περίοικοι μας είπαν ότι δεν θέλουν τον αγρόκηπο, γιατί θα μυρίζει η κοπριά», εκτιμώντας παράλληλα ότι οι ανάγκες της κοινωνίας είναι πολύ μεγάλες και πρέπει να τεθούν σε προτεραιότητα.
Την ίδια στιγμή όμως, αντιδράσεις υπήρξαν και από μερίδα κατοίκων αλλά και από τον επικεφαλής του συνδυασμού ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Νίκο Πανταζή, που υποστήριξαν ότι η δημιουργία αγρόκηπου στην περιοχή θα αποτελέσει τροχοπέδη για την πολυαναμενόμενη ένταξη στο Σχέδιο Πόλης. Ο κ. Βάσιος απέρριψε αυτές τις αντιδράσεις ως μη βάσιμες νομοθετικά, τονίζοντας ότι η μελέτη προχωρεί και ότι η προσωρινή λειτουργία αστικού αγρόκηπου δεν έχει καμία σχέση με την ένταξη της περιοχής στο σχέδιο. «Είναι μια ευκαιρία να φυτέψουμε προσωρινά κάποια προϊόντα, προκειμένου να βοηθήσουμε τους συμπολίτες μας», κατέληξε ο κ. Βάσιος.


Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

ΗΠΑ: Νοθευμένα τα φάρμακα της TEVA που προμηθεύει τα νοσοκομεία μας!



Ποιό είναι το ΑΝΤΙΤΙΜΟ για όσους ψήφισαν την ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ;
ΗΠΑ: Νοθευμένα τα φάρμακα της TEVA που προμηθεύει τα νοσοκομεία μας!Η Teva, που σάρωσε στις ηλεκτρονικές δημοπρασίες του υπουργείου Υγείας, έχει καταγγελθεί από τον αμερικανικό Οργανισμό Φαρμάκων για μαύρα σωματίδα, ακαθαρσίες, ανεπαρκείς συνθήκες υγιεινής, μολύνσεις και μπερδέματα στην παραγωγή!

Τα επικίνδυνα φάρμακα made in India είναι εδώ. Σε πολύ λίγο καιρό, τα ελληνικά νοσοκομεία θα χορηγούν αφειδώς σκευάσματα της ισραηλινής εταιρείας, Teva, την οποία οι αμερικανικές αρχές έχουν συλλάβει να παρασκευάζει νοθευμένα φάρμακα!
Μάλιστα, οι συνθήκες παραγωγής σκευασμάτων σε εργοστάσιο του ομίλου Teva στο Μιζούρι των ΗΠΑ ήταν τέτοιες που οδήγησαν τον Αμερικανικό Οργανισμό Φαρμάκων (Food and Drug Administration - FDA) να του βάλει λουκέτο!


Το παγκόσμιο νόμισμα προ των πυλών...





Γράφει ο Γρηγόρης Ζωγραφάκης

Παρασκευή,19 Σεπτεμβρίου 2008: Αίτημα πτώχευσης Lehman Brothers

Μόλις έχει ανοίξει ο ασκός του Αιόλου….Όλα όσα το έδειχναν επιμελώς σχεδιάστηκαν ή επιδεικτικά αγνοήθηκαν…

Ξεκινάει ο αγώνας δρόμου για τη διάσωση του χρηματοπιστωτικού συστήματος…Φυσικά με κρατικές επιδοτήσεις…Η αμερικανική Κυβέρνηση διασώζει την AIG γιατί η πυροδότηση των ασφαλίστρων κινδύνου που καλούταν να πληρώσει για τις επισφάλειες της Lehman Bros. θα την έστελνε στη χρεοκοπία…

Τα τοξικά ομόλογα όμως περνούν σύντομα στην άλλη άκρη του Ατλαντικού…

«Μολύνουν» τις Τράπεζες και εν συνεχεία τα κράτη τα οποία χρηματοδοτούν τις επισφάλειες τους…

Κάπως έτσι αρχίζει να κοινωνικοποιείται η ζημιά η οποία προκλήθηκε από τη φούσκα που διογκώθηκε τα προηγούμενα 10 χρόνια….

Σήμερα η «μόλυνση» θα περάσει από τα κράτη στα νομίσματα…

Αυτό είναι το τελικό σχέδιο… Ο Κόσμος σε ένα νόμισμα!


ΕΦΥΓΕ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ


 Συνθέτης, βάρδος του λαϊκού τραγουδιού και δεξιοτέχνης στο μπουζούκι. Γεννήθηκε στις 25 Ιανουαρίου του 1925 στην Αθήνα. Τα πρώτα μαθήματα στο μπουζούκι τα πήρε από τον κουρέα πατέρα του και από το 1950 άρχισε να εργάζεται επαγγελματικά σε λαϊκά κέντρα. Στη δισκογραφία μπήκε το 1953.
Το 1959 ο Μάνος Χατζιδάκις τον έκανε «σολίστ» στις συνθέσεις του. Τα επόμενα χρόνια, ο Γιώργος Ζαμπέτας «κέντησε» με τις ξεχωριστές πενιές του τις εισαγωγές και τα τραγούδια των Θεοδωράκη, Ξαρχάκου, Πλέσσα, Μαρκόπουλου, Μαρκέα, Καπνίση και πολλών άλλων συνθετών. Έγραψε ακόμα τραγούδια με τους Πυθαγόρα, Καγιάντα, Πρετεντέρη, Παπαδόπουλο, Τζεφρώνη, Μπακογιάννη και Παπαγιαννοπούλου, ενώ συνεργάστηκε στενά με τον κορυφαίο στιχουργό Χαράλαμπο Βασιλειάδη - Τσάντα, τον ποιητή Δημήτρη Χριστοδούλου και τον Αλέκο Σακελλάριο.


Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Δεκαοκτώ χρόνια χωρίς τη Μελίνα



Δεκαοκτώ χρόνια χωρίς τη Μελίνα
Δεκαοκτώ χρόνια χωρίς τη Μελίνα Μερκούρη. Σαν σήμερα, στις 6 Μαρτίου 1994, έφυγε από τη ζωή, η γυναίκα που άφησε ανεξίτηλο το σημάδι της στην Ελλάδα εντός και εκτός συνόρων.

Η Μελίνα Μερκούρη (Μαρία Αμαλία Μερκούρη) γεννήθηκε στην Αθήνα στις 18 Οκτωβρίου 1920 και πέθανε στη Νέα Υόρκη. Ήταν η αγαπημένη εγγονή του δημάρχου Αθηναίων Σπύρου Μερκούρη και κόρη του βουλευτή της ΕΔΑ και υπουργού Σταμάτη Μερκούρη.Μεγάλη ηθοποιός βραβευμένη με διεθνή βραβεία και παγκόσμιας ακτινοβολίας προσωπικότητα διετέλεσε υπουργός Πολιτισμού όλων των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ.

Το Σεπτέμβρη του 1938 γίνεται δεκτή στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, ενώ το χειμώνα του 1939 παντρεύεται τον Παναγή Χαροκόπο. Πρωτοεμφανίζεται στη θεατρική σκηνή το 1944, ενώ το 1949 ανεβάζει το «Λεωφορείον ο Πόθος» που αποτέλεσε μια από τις παραστάσεις σταθμούς στην καριέρα της.

Από το 1951 αρχίζει να πρωταγωνιστεί παράλληλα και στην Γαλλική θεατρική σκηνή, όπου έγινε μούσα ενός από τους μεγαλύτερους θεατρικούς συγγραφείς, του Μαρσέλ Ασάρ. Το 1960 παίζει με το Θέτρο Τέχνης το «Γλυκό Πουλί της Νιότης». Επόμενος σημαντικός σταθμός στην θεατρική της καριέρα είναι το «Illya Darling» που ανεβάζει, με προπωλημένα όλα τα εισιτήρια των παραστάσεων και με συμπρωταγωνιστή τον Ν. Κούρκουλο, στο Broadway στις, ενώ είχε ήδη κάνει περιοδεία σε ολόκληρες της Ηνωμένες Πολιτείες. Το έργο είναι η θεατρική διασκευή του κινηματογραφικού «Ποτέ την Κυριακή», που της είχε χαρίσει παγκόσμια αναγνώριση. Κατά τα χρόνια της δικτατορίας, έπαιξε μόνο την Λυσιστράτη το 1972.

Το 1975 και ενώ έχει επιστρέψει στην Ελλάδα, συνεχίζει τις θεατρικές παραστάσεις και κλείνει ουσιαστικά την θεατρική της καριέρα το 1980 με την «Ορέστεια» στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου από το Θέατρο Τέχνης. Το 1992 κάνει μια τελευταία, έκτακτη, εμφάνιση στην όπερα «Πυλάδης», σε βιντεοσκοπημένη σκηνή, στο ρόλο της Κλυταιμνήστρας, που παρουσιάστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Αρκετά σημαντική ήταν και η πορεία της στον διεθνή και ελληνικό κινηματογράφο, που της χάρισε αρκετά βραβεία με κορυφαίο το βραβείο πρώτης γυναικείας ερμηνείας του Φεστιβάλ Καννών και επίσης μία υποψηφιότητα για Όσκαρ γιά το Never on Sunday, το οποίο έχασε απ'την Ελίζαμπεθ Τέιλορ το 1960.

Το κινηματογραφικό της ντεμπούτο έγινε με ένα θεατρικό έργο που είχε γραφτεί από τον Ιάκωβο Καμπανέλλη ειδικά για τη Μελίνα Μερκούρη, το «Στέλλα με τα κόκκινα γάντια», που στην ταινία είχε τον τίτλο «Στέλλα» (1955). Η ταινία αυτή ήταν η μόνη που έκανε η Μελίνα Μερκούρη με ελληνική παραγωγή (Καραγιάννης Καρατζόπουλος).

Παράλληλα είχε σπουδαία πορεία στη δισκογραφία καθώς έχουν κυκλοφορήσει πάνω από δεκαπέντε δίσκοι της, πέρα από soundtrack ταινιών και θεατρικών παραστάσεων. Εμφανίσεις έκανε και στην τηλεόραση, σε σειρά ντοκιμαντέρ του BBC με τίτλο «Η Ελλάδα της Μελίνας», όπως και σε σήριαλ και εκπομπές στη Γαλλική και τη Γερμανική τηλεόραση.

Επίσης έγραψε και ένα βιογραφικό βιβλίο με τίτλο «Γεννήθηκα Ελληνίδα», του οποίου τα έσοδα από τις πωλήσεις διατέθηκαν για τον αντιδικτατορικό αγώνα (η έκδοσή του στα ελληνικά δεν είναι νόμιμη). Ο τίτλος του βιβλίου της είναι η απάντηση που έδωσε στους δημοσιογράφους όταν της ζήτησαν να κάνει μία δήλωση για την αφαίρεση της υπηκοότητάς της από τους συνταγματάρχες: «Γεννήθηκα Ελληνίδα και θα πεθάνω Ελληνίδα».

Κατά τη διάρκεια της επταετίας (1967-1974) πολέμησε σφοδρά τη χούντα, χρησιμοποιώντας τη φήμη και τη λάμψη που είχε αποκτήσει. Έδωσε αρκετές συναυλίες και διοργάνωσε αρκετά μεγάλο αριθμό πορειών αντιδικτατορικού χαρακτήρα. Επεδίωξε και συναντήθηκε με πολιτικούς αλλά και με πνευματικές προσωπικότητες παγκοσμίου κύρους, με σκοπό να τους ευαισθητοποίησει ενάντια στη χούντα. Κατά την διάρκεια των αγώνων της έγιναν εναντίον της απόπειρες δολοφονίας, μία από τις οποίες παραλίγο να της στερήσει τη ζωή.

Με την πτώση της χούντας επιστρέφει στην Ελλάδα όπου και εγκαθίστανται μόνιμα πλέον και συνεργαζόμενη με στελέχη της αντιστασιακής οργάνωσης Π.Α.Κ. και τον Ανδρ. Παπανδρέου ιδρύουν το ΠΑΣΟΚ. Το 1974 κατεβαίνει υποψήφια στη Β` Πειραιά αλλά δεν καταφέρνει να εκλεγεί βουλευτής, πράγμα το οποίο επιτυγχάνει το 1977. Ως υπουργός Πολιτισμού ξεκίνησε εκστρατεία για την επιστροφή των κλεμμένων μαρμάρων της Ακρόπολης από τον Λόρδο Έλγιν, δημιούργησε το θεσμό των δημοτικών περιφερειακών θεάτρων (γνωστά ως ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.) και τον θεσμό των πολιτιστικών πρωτευουσών της Ευρώπης. Το 1990 διεκδίκησε την δημαρχία της Αθήνας, χωρίς όμως επιτυχία.

Στη δεύτερη θητεία της στο υπουργείο Πολιτισμού δίνει μεγάλη σημασία στην εισαγωγή του πολιτισμού και της θεατρικής αγωγής στα σχολεία, αλλά καταβεβλημένη από πολύχρονη μάχη με τον καρκίνο άφησε την τελευταία της πνοή στο νοσοκομείο Memorial της Νέας Υόρκης, την Κυριακή 6 Μαρτίου του 1994. Τέσσερις μέρες αργότερα, εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι τη συνοδεύουν ως το Α' Νεκροταφείο Αθηνών. Ήταν η πρώτη Ελληνίδα που κηδεύτηκε με τιμές αρχηγού κράτους. Την ώρα της κηδείας της, τα θέατρα και τα μαγαζιά στο Μπρόντγουεϊ παραμένουν κλειστά.

Όραμά της ήταν μέχρι το θάνατό της η επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα από το Βρετανικό Μουσείο. Δημιούργησε τα Δημοτικά Περιφερειακά Θέατρα για να έρθει το θέατρο στην επαρχία, ενώ δική της έμπνευση ήταν και η δημιουργία του θεσμού της «Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης».

Αφιερώματα

Με αφορμή τη συμπλήρωση 18 ετών από τον θάνατο της η ΕΡΤ παρουσιάζει ειδικά αφιερώματα μέσα από τη συχνότητα της ΕΤ1 και την ιστοσελίδα του Αρχείου της.

Ειδικότερα, η ΕΤ1 θα μεταδώσει σήμερα Τρίτη 6 Μαρτίου στις 21.15 το ντοκιμαντέρ του Σταύρου Στρατηγάκου «ΜΕΛΙΝΑ». Μέσα από συνεντεύξεις αρχείου, η Μελίνα Μερκούρη ανατρέχει στην παιδική της ηλικία, αναπολεί τον πρώτο μεγάλο της έρωτα με τον ηθοποιό Γιώργο Παππά και κάνει λόγο για τους ρόλους που υποδύθηκε στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Αναφέρεται ιδιαίτερα στη «Στέλλα» του Μιχάλη Κακογιάννη, η υποψηφιότητα της οποίας στο Φεστιβάλ Καννών το 1955, έγινε η αιτία της γνωριμίας της με τον σκηνοθέτη Ζυλ Ντασέν (Jules Dassin). Σκιαγραφεί τη σχέση της μαζί του και παραδέχεται την τεράστια επιρροή που άσκησε στην ζωή και την καριέρα της. Αναφέρεται επίσης στην αντιδικτατορική δράση που ανέπτυξε στην Ευρώπη και τη μετέπειτα πολιτική της παρουσία.

Αμέσως μετά, στις 22.30, ακολουθεί η βραβευμένη ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη «ΣΤΕΛΛΑ», με τους Μελίνα Μερκούρη, Γιώργο Φούντα, Αλέκο Αλεξανδράκη, Χριστίνα Καλογερίκου, Βούλα Ζουμπουλάκη κ.α. Η Στέλλα, που τραγουδάει στο κέντρο «Παράδεισος», ζει μια απελευθερωμένη, θυελλώδη ζωή, γεμάτη έρωτες και δυναμισμό.

Στις 00.10 θα μεταδοθεί το επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ «ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ», με τίτλο «Μελίνα Μερκούρη: Εικόνες Επιδαύρου», σε σκηνοθεσία Λάκη Παπαστάθη.

Η Μελίνα Μερκούρη μιλά για τη σχέση της με την τραγωδία, τόσο στο θέατρο όσο και στον κινηματογράφο. Η σχέση αυτή, όπως η ίδια τονίζει, περιορίζεται σε τρεις μόνο ρόλους – της Μήδειας, της Φαίδρας και της Κλυταιμνήστρας – που επανέρχονταν όμως με διάφορους τρόπους σε διαφορετικές στιγμές της καριέρας της. Την αφήγηση πλαισιώνουν αποσπάσματα από τη «Μήδεια» που ανέβασε ο Μίνως Βολανάκης το 1976, από την «Ορέστεια» του Καρόλου Κουν, καθώς και στιγμιότυπα από τα γυρίσματα της όπερας «Πυλάδης» των Γ. Κουρουπού, Γ. Χειμωνά και Δ. Φωτόπουλου.

Επίσης το Αρχείο της δημόσιας τηλεόρασης παρουσιάζει ένα μοναδικό ιστορικό ντοκουμέντο μέσω των ιστοσελίδων www.ert-archives.gr και www.ert.gr.

Πρόκειται για την πρώτη συνέντευξη που παραχώρησε η Μελίνα Μερκούρη στην ελληνική τηλεόραση μετά την πτώση της χούντας και την επτάχρονη απουσία της στο εξωτερικό. Η συνέντευξη δόθηκε στον Δημήτρη Λιμπερόπουλο και μεταδόθηκε στο πλαίσιο της εκπομπής «ΟΙ ΡΕΠΟΡΤΕΡΣ» στις 20 Σεπτεμβρίου 1974.

Με αφορμή τη διοργάνωση εκδήλωσης για την Κύπρο στο γήπεδο του Παναθηναϊκού στις 23/9/1974 από τη Συντονιστική Επιτροπή Κυπρίων Φοιτητών, ο φακός καταγράφει την πρόβα με τον Μάνο Λοΐζο, τη Μαρίζα Κωχ και τη Μελίνα Μερκούρη να ερμηνεύει το τραγούδι «Ο Δρόμος».

Στη συνέντευξή της, η Μελίνα περιγράφει τα συναισθήματα που βίωσε κατά την αυτοεξορία της στη διάρκεια της δικτατορίας, αλλά και από την επιστροφή της στην Ελλάδα. Μιλά για το Κυπριακό ζήτημα, με αφορμή τη συμμετοχή της σε συλλαλητήριο στην Αθήνα για την Κύπρο, ενώ αναφέρεται σε όσους εναντιώθηκαν στο δικτατορικό καθεστώς και στους αγωνιστές του Πολυτεχνείου, καταθέτοντας τις ιδέες της για τη δημοκρατία. Μεταξύ άλλων, σκιαγραφείται και η συνεισφορά της στην προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της επταετίας

http://www.imerisia.gr/


Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΖΗΤΗΜΑ:




Από παλιά αλλά και πρόσφατα παρατηρούμε στο εσωτερικό της Ελλάδος, να αναπτύσσεται μια κίνηση αφελληνισμού της Ελληνικής Μακεδονίας, μέσα στα πλαίσια της Σιωνιστικής Παγκοσμιοποίησης.
Η κίνηση αυτή καθοδηγείται από πολιτικά κέντρα εντός και εκτός Ελλάδος, βρίσκεται δε σε πλήρη εξέλιξη. Αυτά συμβαίνουν ενώ η προπαγάνδα των Σκοπίων διεθνώς, αλλά και εντός του κρατικού αυτού μορφώματος, για την απόκτηση του ονόματος της Ελληνικής Μακεδονίας, είναι σε πλήρη άνθηση. 
Τα μέσα που χρησιμοποιούνται είναι ο πολιτισμός, δηλαδή η κατασκευή αγαλμάτων των


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ


Την ΠΑΤΡΙΔΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ!!!
Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται να ανακοινωθεί η κατάργηση των εθνικών παρελάσεων, με πρόσχημα την περικοπή εξόδων λόγω της δύσκολης οικονομικής κατάστασης της χώρας.
Το μόνο σίγουρο είναι, πως κάτι άλλο κρύβεται από πίσω..
Αυτή μας η κρίση δεν είναι  τυχαία και βεβιασμένη. Σας υπενθυμίζουμε καταρχάς την ανακοίνωση του πρώην Υπουργού Εθνικής Άμυνας Ευάγγελου Βενιζέλου.

Η δήλωση έχει ως εξής: «Στις παρελάσεις με την ευκαιρία εθνικών εορτών ή επετείων θα μετέχουν στο εξής μόνο πεζοπόρα τμήματα των Ενόπλων Δυνάμεων. Τα μηχανοκίνητα μέσα των Ενόπλων Δυνάμεων και το έργο των σχετικών μονάδων θα επιδεικνύεται κατά τη διάρκεια επιθεωρήσεων στους τόπους που εδρεύουν οι μονάδες αυτές. Για το ζήτημα είχα την ευκαιρία, την τιμή να ενημερώσω τον κ. Πρόεδρο της Δημοκρατίας.»


Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Ύποπτος θάνατος δημοσιογράφου λίγο πριν δημοσιοποιήσει βίντεο για Οbama




Αμερικανικό ιστολόγιο Prison Planet
με πληροφορίες από Los Angeles Times


Ένας θάνατος δημοσιογράφου στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ πριν από δύο ημέρες έχει αρχίσει να δημιουργεί υποψίες, ενώ η χώρα βρίσκεται σε προεκλογική περίοδο. Ο πρόωρος θάνατος του43χρονου Αndrew Breitbart, ιδιοκτήτη τριών γνωστών ιστολογίων, συνέβη, κατά μια εκπληκτική σύμπτωση, λίγες ώρες προτού πραγματοποιήσει την υπόσχεσή του ότι θα έδινε στη δημοσιότητα κάποιο βίντεο, τα οποία, όπως είχε πει, θα σήμαινε το τέλος της πολιτικής καριέρας του Ομπάμα και θα μηδένιζε τις πιθανότητες επανεκλογής του.


Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Ο θεσμός της Αστυνομίας στην Αρχαία Ελλάδα




ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Η προέλευση του όρου "ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ" των σύγχρονων κρατών έχει τις ρίζες του στην αρχαία Ελληνική λέξη "ΠΟΛΙΤΕΙΑ", η οποία σήμαινε το σύνολο των Αρχών και η δύναμη ή η εξουσία του προϊσταμένου ( άρχοντα ) να μεριμνά για τη τήρηση των θεσπισθέντων και να καθιστά αυτά απαραβίαστα.

Ο όρος "ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ" προέρχεται από την σύνθεση των όρων "Άστυ" και "Νόμος", παρελήφθη από τους Ρωμαίους ως "P O L I T I A" με την ίδια έννοια, δηλαδή την έννοια την οποία είχε καθορίσει ο Αριστοτέλης (καλή τάξη-διοίκηση της πόλεως- προστασία της ζωής ,της τιμής και της περιουσίας των πολιτών), με την έννοια την οποία είχε καθορίσει ο Πλάτωνας (κατά Νόμο ρύθμιση της ζωής της πόλεως), ο Ισοκράτης (η ψυχή της πόλεως - το σύμβολο ευφυΐας, αυτή που σκέπτεται τα πάντα και ρυθμίζει κάθε κακό και αντιμετωπίζει πάσα επισυμβαίνουσα συμφορά), αλλά και άλλοι αρχαίοι σοφοί.


HALANDRI NEWS · ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ;; ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΙΝΕΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΡΙΠΙΔΗ!



ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ «ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ» ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟ 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΒΑΝΑ

(Λυκούργου 3 Κ.Χαλάνδρι)                                                         

ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜ. ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ               ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ



ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012 & ΩΡΑ:11.30 Π.Μ.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΔΩΡΕΑΝ





ΧΟΡΗΓΟΣ: KIN/ΦΟΣ «ABANA»


 stinplatia.blogspot.com


ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ




Στίχοι: Τάκης Σιμώτας
Μουσική: Νίκος Παπάζογλου
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Παπάζογλου


Μόλις ξυπνήσω το πρωί
τα βλέπω όλα μαύρα,
θέλω μια κούπα με καφέ
και τέσσερα τσιγάρα

Τι νόημα έχουν όλα αυτά;
Τι τρέχω να προλάβω;
Πέρασε η μισή ζωή


Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Η Ρένα είναι οφ-σάιντ (Βασίλης Τσιβιλίκας)



 Μια μοδίστρα, πηγαίνοντας να παραδώσει μια τουαλέτα σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, βλέπει πολύ κόσμο μαζεμένο. Όταν καταλαβαίνει πως υπαίτιος γι' αυτό το χαμό που την εμποδίζει να εκτελέσει την παραγγελία της είναι ένας νεαρός αλλοδαπός ποδοσφαιριστής, τον πλησιάζει και τον χαστουκίζει. Γίνεται θέμα στις εφημερίδες και λένε πως είναι μητέρα του για να αποδείξουν τη δήθεν ελληνική καταγωγή του. Ο νεαρός ερωτεύεται την κόρη της μοδίστρας, η οποία όμως αντιδρά γιατί δεν θέλει η κόρη της να παντρευτεί ποδοσφαιριστή.


HALANDRI NEWS · Η θεία μου η χίπισσα (Βασίλης Τσιβιλίκας)




Σύνοψη της υπόθεσης:
Μια ξεπεσμένη χήρα που σπουδάζει κόρη στην Αμερική, η κυρα-Λένη (Ρένα Βλαχοπούλου), εργάζεται σαν καθαρίστρια σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο και έχει καταφέρει να κερδίσει την αμέριστη συμπάθεια ενός πλούσιου νεαρού ενοίκου, του Στέφανου Κριεζή (Ανδρέας Μπάρκουλης). Κάποια μέρα έρχεται η κόρη της Κάθριν (Νόρα Βαλσάμη), με τον μνηστήρα της που είναι χίπης και τον πάμπλουτο ελληνο-αμερικανό πατέρα του, τον Πιτ. Ο Κριεζής βλέποντας την κατάσταση φιλοτιμείται και τη βοηθά να κρατήσει την «αρχοντική της εικόνα». Τη ντύνει μεγαλοκυρία, της νοικιάζει σουίτα κι αυτή αρχίζει να κυκλοφορεί στο ξενοδοχείο με αέρα αρχόντισσας, ενώ ο ίδιος τη συνοδεύει ενίοτε, παριστάνοντας τον ανιψιό της. Στη συνέχεια, η Κάθριν με τον μνηστήρα της


Η απελπισμένη κραυγή της Θράκης



thumb
Του Σταύρου Χριστακόπουλου
«Η χώρα μοιάζει με ένα κατάξερο λιβάδι. Αν ανάψει μια μικρή φωτιά σε μια γωνίτσα, θα καείολόκληρη». Αυτό εκμυστηρευόταν, πριν από έναν ολόκληρο χρόνο, ένας πολύ γνωστός πολιτικός, ο οποίος, αν και κάποτε κατείχε κεντρικότατο ρόλο, έχει από χρόνια οικειοθελώς αποσυρθεί και ουδέποτε εκδήλωσε επιθυμία επιστροφής στην κεντρική πολιτική σκηνή. Η σκοτεινή προφητεία του επαναλήφθηκε χθες με πανομοιότυπο σχεδόν τρόπο...
«"Σπίθα σε χυμένη βενζίνη" η ανεργία στην Κομοτηνή». Αυτός ο τίτλος συνόδευε το ρεπορτάζτου ηλεκτρονικού «Βήματος» χθες τη νύχτα για την ομηρεία – που έληξε πριν συμβούν πολύ χειρότερα – εργαζομένων από έναν απολυμένο συνάδελφό τους στη Βιομηχανική Περιοχή της ακριτικής πόλης. Το ρεπορτάζ είχε και δηλώσεις του προέδρου του Εργατικού Κέντρου της πόλης. Μερικά αποσπάσματα:
● «Το πρόβλημα είναι γενικότερο. Δεν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό. Υπάρχει κλίμασύγκρουσης στην περιοχή. Και πολύ φοβάμαι ότι θα έχουμε κοινωνική έκρηξη με απρόβλεπτες συνέπειες».


Κηδεύτηκε ο Βασίλης Τσιβιλίκας



Το τελευταίο αντίο στον Βασίλη Τσιβιλίκα είπαν το μεσημέρι της Παρασκευής συγγενείς και φίλοι του γνωστού ηθοποιού. Η κηδεία του πολυαγαπημένου καλλιτέχνη έγινε στο νεκροταφείο Αμαρουσίου. Ο Βασίλης Τσιβιλίκας πέθανε την περασμένη Τετάρτη σε ηλικία 70 ετών. Εμφάνισε πρόβλημα στην καρδιά και εξέπνευσε κατά τη διακομιδή του στο Σισμανόγλειο Γενικό Νοσοκομείο. 

Ο Βασίλης Τσιβιλίκας γεννήθηκε το 1942 στη Θεσσαλονίκη.

Πρώτη του εμφάνιση στο θέατρο ήταν το 1965 στη Νέα Ιωνία. Δύο χρόνια αργότερα ο Κάρολος Κουν τον καλεί στο Θέατρο Τέχνης. Στις αρχές της δεκαετίας του '70 ξεκινά να ασχολείται με την επιθεώρηση και στα μέσα της με την πρόζα.

Τη δεκαετία του '70 πρωτοεμφανίστηκε και στον κινηματογράφο. Η πρώτη ταινία που συμμετείχε ήταν Η θεία μου η χίπισσα του Αλέκου Σακελλάριου.

Εμφανίστηκε επίσης στις ταινίες: Ο κύριος σταθμάρχης (1972), Ο μάγκας με το τρίκυκλο (1972), Η Ρένα είναι «οφ-σάιντ» (1972), Ο κατεργάρης (1971) και Ζητείται επειγόντως γαμπρός (1971).

Μέχρι την τελευταία στιγμή έπαιζε στο θέατρο, στην παράσταση Η Ζωή ποδήλατο.


Ελληνικά Ντοκιμαντέρ




Μετανάστευση, κρίση, αστικό τοπίο, ανεργία, σχέση ανθρώπου – περιβάλλοντος, πολιτικές εξελίξεις και ιστορική μνήμη, κυριαρχούν στα ελληνικά ντοκιμαντέρ που συμμετέχουν στο 14ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης – Εικόνες του 21ου αιώνα (9 με 18 Μαρτίου). Οι Έλληνες δημιουργοί δεν ακολουθούν μόνο τις εξελίξεις, αλλά τις αφουγκράζονται στη γέννησή τους και τις καταγράφουν χωρίς αναστολές και προκαταλήψεις. Κάθε χρόνο και πιο δυναμική, η ελληνική παραγωγή ντοκιμαντέρ πρωταγωνιστεί και φέτος στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, με τα πιο δυνατά χαρτιά της. Περισσότερες από 75 ελληνικές ταινίες, τόσο στο διεθνές πρόγραμμα, όσο και στο ελληνικό πανόραμα, αποτυπώνουν με τόλμη μια πραγματικότητα που αναδιαμορφώνεται στη δίνη κοινωνικών ζυμώσεων. Με επίκεντρο την Ελλάδα, οι ντοκιμαντερίστες δε διστάζουν να ακολουθήσουν τα θέματά τους απ’ την Ιταλία ως την Παλαιστίνη και απ’ τη Γκάνα ως την Αργεντινή.


Θεσσαλονίκη: Για έβδομη φορά έρχεται τον Απρίλιο ο διεθνής μαραθώνιος «Μέγας Αλέξανδρος»



Ο διεθνής μαραθώνιος «Μέγας Αλέξανδρος», μια διοργάνωση που «γεννήθηκε» το 2006 και συνεχίζει να συνδέει το παρελθόν με το παρόν, διασχίζοντας μέσα σε 42 χιλιόμετρα πάνω από 2.500 χρόνια ιστορίας της Μακεδονίας και του ελληνισμού, θα πραγματοποιηθεί για έβδομη φορά την Κυριακή 1 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη.
Η Πέλλα, γενέτειρα και πρωτεύουσα του στρατηλάτη Αλεξάνδρου, αποτελεί την αφετηρία του αγώνα και η Θεσσαλονίκη, τωρινή πρωτεύουσα της Μακεδονίας, φιλοξενεί τον τερματισμό των μαραθωνοδρόμων. Παράλληλα, την ίδια μέρα θα διεξαχθούν και αγώνες δρόμου 5χλμ, 10χλμ καθώς και 1.000μ μαθητών δημοτικών σχολείων και κοινωνικής προσφοράς.
Οι εγγραφές έχουν ήδη ξεκινήσει για τους ενδιαφερόμενους και βρίσκονταιεδώ.


Το κίνημα των φθηνών τροφίμων! – Οι πολίτες παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους




- Πανελλαδικές διαστάσεις παίρνει πλέον το φαινόμενο
- Και οι δήμοι στον χορό των προσφορών - Αλλοι συνεργάζονται με παραγωγούς και άλλοι γίνονται οι ίδιοι μεταπωλητές φθηνών προϊόντων - Πατάτες Νευροκοπίου θα δώσει ο Δήμος Παλλήνης
- Φθηνές μερίδες φαγητού πουλάει κάθε μέρα σε κιόσκι στην κεντρική πλατεία ο δήμος Αχαρνών
- Φθηνό ρύζι από τις Σέρρες, φασόλια από την Καστοριά
- ΟΛΕΣ οι πρωτοβουλίες θα προβάλλονται μέσω του Newsit.gr - Επικοινωνήστε μαζί μας στοinfo@newsit.gr


ΠΡΟΣΟΧΗ στις λάμπες οικονομίας! (φωτογραφίες σόκ)



Σχὀλιο Σσστ: Που είναι οι αθώες λάμπες πυρακτώσεως. Τελικά μεγάλη μπίζνα η ¨οικολογία¨.  
Αντί να καίμε λίγο παραπάνω ρεύμα, όπως ισχυρίζονται οι ¨επιστήμονες-μπίζνεσμαν¨, μολύνουμε τον πλανήτη με τον υδράργυρο, την ίδια στιγμή που καταργήθηκε (ο υδράργυρος) από τα θερμόμετρα. 
Έτσι κάθε σπίτι αντί του ενός θερμομέτρου (υδραργύρου) , έχει ας πούμε 5 έως 15 λάμπες (υδραργύρου). Οι σοφοί μπίζνες-οικολόγοι σίγουρα θα τις αντικαταστήσουν με κάτι ακριβότερο και αρχικά οικολογικό, αφού θα μας κρύψουν του κινδύνους του νέου προϊόντος. Επιστήμονες χωρίς συνείδηση και οικολόγοι χωρίς οικολογική ευαισθησία.

Στις 10 Φεβρουαρίου 2011 κάποιος ανέβηκε σε μια καρέκλα για να αλλάξει μια καμένη λάμπα.


Και την επόμενη χρονιά χωρίς βιβλία τα σχολεία: (ο "Αργός Θάνατος" της Δημόσιας Παιδείας)



Ο κίνδυνος να μην σταλούν και την επόμενη σχολική χρονιά τα βιβλία στα σχολεία είναι ορατός.
Κι αυτό διότι ο ανοιχτός δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για την πρρομήθεια χαρτιού, προυπολογισμού 15,5 εκ ευρώ, για την εκτύπωση των σχολικών βιβλίων, κηρύχθηκε άγονος.
Έτσι με το αιτιολογικό «τον επείγοντα χαρακτήρα της προμήθειας εκτυπωτικού χάρτου για την παραγωγή των διδακτικών βιβλίων του σχολικού έτους 2012-13, δεδομένου ότι η ελάχιστη καθυστέρηση στην παραγωγή, εκτύπωση και συνακόλουθα διανομή έστω και μέρους των σχολικών βιβλίων, τα οποία είναι όλα ουσιώδη και απαραίτητα στην σχολική ζωή, θα δημιουργήσει μείζον και ουσιώδες πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία» αποφασίστηκε μετά τον άγονο διαγωνισμό, η προσφυγή στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης.
Ειδικότερα κατά τον ανοιχτό δημόσιο διεθνή διαγωνισμό, υποβλήθηκαν τρεις προσφορές εκ των οποίων η μία κρίθηκε απαράδεκτη κατά των έλεγχο των τυπικών προσόντων και των ελάχιστων προϋποθέσεων συμμετοχής, σύμφωνα με την διακήρυξη και το νόμο. Ο αποκλεισθείς δεν αμφισβήτησε τον αποκλεισμό του.
Στη συνέχεια ανοίχτηκαν οι οικονομικές προσφορές των δύο εναπομεινάντων προσφερόντων, όμως κατά τον έλεγχο τους διαπιστώθηκε ότι οι οικονομικές προσφορές και των δύο προσφερόντων υπερέβαιναν την προϋπολογιζόμενη μέγιστη εκτιμώμενη συνολική δαπάνη της διακήρυξης για την υλοποίηση της προμήθειας, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και ως εκ τούτου αποκλείσθηκαν υποχρεωτικά ως απαράδεκτες.
Ως εκ τούτου, το αποτέλεσμα του διαγωνισμού απέβη άγονο.
Έτσι αποφασίστηκε μετά τον άγονο διαγωνισμό, η προσφυγή στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης.
Αποφασίστηκε επίσης στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης να κληθούν να συμμετάσχουν όλοι όσοι υπέβαλαν προσφορές, στο πλαίσιο του προηγηθέντος άγονου ανοιχτού δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού.
Πηγή: esos

Halandri Pedia Σχόλιο :- Όλες τις προηγούμενες δεκαετίες, της "προβληματικής δημόσια διοίκησης", πως κατάφερναν να έχουν τα σχολεία πάντα βιβλία, έστω με ελλείψεις και καθυστερήσεις;- Γιατί μόλις τα δυο τελευταία χρόνια, που μας εντάξανε στο μνημονιακό καθεστώς "αναμόρφωσης" της Παιδείας, παρουσιάστηκαν όλες αυτές οι "γραφειοκρατικές" δυσκολίες και το θέμα της ΔΩΡΕΑΝ παροχής σχολικών βιβλίων, έχει καταντήσει αμφισβητούμενο;- Γιατι ενώ πληρώνουμε υπερβολικά περισσότερους φόρους, δεν προσφέρονται πλέον ούτε τα στοιχειώδη;- Γιατί παρότι το κόστος των διαγωνισμών, των υλικών κλπ, έχει εκτοξευθεί συγκριτικά με άλλες χρονιές, το υπ. Παιδείας δεν μπορεί να παρέχει τουλάχιστον τα σχολικά βιβλία, τα οποία έχουν ήδη πληρωθεί;- Δεν οδηγούν όλα αυτά σε μια σταδιακή υποβάθμιση την δημόσια εκπαίδευση;- Δεν την οδηγούν σε έναν "Αργό Θάνατο";...


HALANDRI NEWS · Αγωνιστική δραστηριότητα 29/02-04/03



Αγωνιστική δραστηριότητα για όλες τις ομάδες του τμήματος περιλαμβάνει η προσεχής εβδομάδα.


Την Τετάρτη 29/02, η γυναικεία ομάδα του Γ.Σ. Χαλανδρίου φιλοξενείται απ' τον Α.Σ. Κολλέγιο Ντερή, στις 20:00, στο κλειστό γήπεδο των εγκαταστάσεων του Κολλεγίου Ντερή, στο πλαίσιο της 16ης αγωνιστικής, του β΄ ομίλου, της Γ΄ Ε.Σ.Π.Α.Α.Α

Το Σαββατοκύριακο ξεκινάνε οι επίσημες αγωνιστικές υποχρεώσεις για τις δύο ομάδες παγκορασίδων του τμήματος. Η αρχή γίνεται το Σάββατο 3 Μαρτίου, στο κλειστό της Ν. Πεντέλης, στις 19:30, όπου ο Γ.Σ Χαλανδρίου Ι υποδέχεται το Φ.Ο. Βριλησσίων, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής, της Α΄ φάσης, του Γ΄ ομίλου.


Label 14

Followers

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

HALANDRI NEWS Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha