Popular Post

Blogger Themes

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ KTM γκάμα SX 2013


KTM γκάμα SX 2013250 SXF350 SXF250 SX
125 SXΚινητήρας 250 SXF
Η ΚΤΜ, πιστή στην παράδοση που τη θέλει να παρουσιάζει τα off road νέα μοντέλα της πιο νωρίς από όλους τους υπόλοιπος κατασκευαστές, εμφάνισε την γκάμα των SX δίχρονων και τετράχρονων του 2013! Δεν έχουν προλάβει να συμπληρωθούν δύο χρόνια από την τελευταία σημαντική ανανέωσή τους και ήδη νέες αλλαγές και βελτιώσεις αποδεικνύουν ότι οι Αυστριακοί δεν επαναπαύονται ούτε στιγμή.
Όλα τα μοντέλα έχουν αλλαγμένο πλαίσιο (τα τετράχρονα διαφορετικό από αυτό των δίχρονων), νέα πλαστικά που έρχονται κατευθείαν, όσον αφορά την αισθητική τους προσέγγιση, από τη μοτοσικλέτα του Ryan Dungey, ακόμα πιο στιβαρό ψαλίδι με μεγαλύτερο άξονα πίσω


MOTO: Μη κάνεις την πάπια! Honda Wave 110i



MOTO: Μη κάνεις την πάπια! Honda Wave 110i
Το νέο Wave 110i με μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα 109.1cmμεψεκασμό καυσίμου προδιαγραφών Euro-3, προσφέρει εξαιρετική απόδοση καυσίμου με συνολική αυτονομία που ξεπερνά τα 210km.
Το Wave 110i είναι ένα προσιτό, βολικό παπί που αποδίδει ομαλή ισχύ διαθέτοντας τετρατάχυτο κιβώτιο και ηλεκτρική μίζα χωρίς τσοκ. Ο κινητήρας τοποθετείται σε ένα πλαίσιο με γεωμετρία κατάλληλη για ένα ελαφρύ και ευέλικτο παπί, ιδανικό για τη πόλη και τις καθημερινές μετακινήσεις. Οι τροχοί 17” του Wave 110i σε συνδυασμό με το εμπρός δισκόφρενο το ακινητοποιούν άψογα, επιβεβαιώνοντας ότι πρόκειται για ένα πολυτάλαντο εργαλείο.

Στην ελληνική αγορά το Wave 110i είναι άμεσα διαθέσιμο σε 2 αποχρώσεις (Pearl Procyon Black και Candy Lucid Red) από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της Honda Moto στην τιμή των €1,750.


Τέλος το Moto GP για τον Στόνερ!



Τέλος το Moto GP για τον Στόνερ!
Στην ανακοίνωση-«βόμβα» ότι μετά το τέλος της τρέχουσας σεζόν θ’ αποχωρήσει από τον χώρο του Moto GP, προχώρησε ο Κέισι Στόνερ!
Ο Αυστραλός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007 και του 2011 εμφανίστηκε σίγουρος για την απόφασή του, η οποία μοιάζει οριστική και αμετάκλητη, καθώς - όπως εξήγησε ο ίδιος ο αναβάτης της Honda - έχει σταματήσει πλέον ν’ απολαμβάνει αυτό που κάνει…
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Κέισι Στόνερ, οι οποίες έγιναν στην Γαλλία:
«Έπειτα από αρκετό καιρό σκέψης, αρκετής συζήτησης με την οικογένειά μου και τη σύζυγό μου - αυτό γινόταν για δύο χρόνια - αποφάσισα να σταματήσω στο τέλος του 2012, οπότε σας ανακοινώνω ότι δεν θ’ αγωνίζομαι στο πρωτάθλημα του 2013. Θα τελειώσω την καριέρα μου στο τέλος αυτής της χρονιάς στο Moto GP και θα προχωρήσω σε άλλα πράγματα στην καριέρα μου… Μετά από τόσα χρόνια ενασχόλησής μου με το σπορ, το οποίο αγαπάω, αλλά και από τις θυσίες, που έκανα κι εγώ και η οικογένειά μου, έπειτα από τόσα χρόνια


ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ: Honda SH 300i R



Με νέα χρώματα υποδέχτηκε το SH 300i το 2012. Αυτά τα νέα χρώματα ήταν και η αφορμή για να θυμηθούμε όλα τα στοιχεία που το κατατάσσουν στα κορυφαία scooter της μεσαίας κατηγορίας. Η σχεδίαση του SH, διαπνέεται από τη φιλοσοφία της Honda που είναι κοινή για όλα τα μοντέλα της που απευθύνονται στο λεγόμενο μέσο αναβάτη. Σοβαρές γραμμές και επιφάνειες χωρίς πολλά "φρου-φρου και αρώματα" που ποντάρουν περισσότερο στη διαχρονικότητα και τη κομψότητα παρά στον εντυπωσιασμό. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο: www.mototriti.gr
Autotriti.gr   · 


Toyota GT86: Επιστροφή στις ρίζες



Toyota GT86: Επιστροφή στις ρίζες
Toyota GT86: Επιστροφή στις ρίζες

Με τα βλέμμα στραμμένο στο μέλλον η Toyota επιδιώκει την επιστροφή της στις ρίζες που σταμάτησαν να απλώνονται μέχρι την τελευταία Celica. Βλέπετε, όπως αρκετές άλλες εταιρίες η κρίση ήταν ο βασικός παράγοντας περιορισμού που οδήγησε προς την παραγωγή μοντέλων με «οικονομικό/πράσινο» πρόσημο αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα την σπορ διάθεση. Κακά τα ψέματα, όμως, αλλά ποιος κατασκευαστής δεν επιθυμεί στην γκάμα του ένα από τα καλύτερα «fancar» στην γκάμα του; Έτσι, μετά από περίπου τέσσερα χρόνια ζύμωσης (το concept είχε παρουσιαστεί το 2008) το GT86 αναβιώνει το σπορ προφίλ της Toyota και βρίσκεται καθ’ οδών αφού είναι περισσότερο από κοντά από ότι θα περιμένατε μιας και η διάθεσή του στην ελληνική αγορά ξεκινά μέσα Ιουνίου με εκτιμώμενη τιμή πώλησης περίπου στα 35.000€.

Back to the future
Οι πιο παλιοί θα νοσταλγούν το πισωκίνητο Sports 800 (πρώτη εμφάνιση το 1962) με boxer κινητήρα, το 2000GT (ντεμπούτο το 1965), την πρώτη Celica (από το 1970), τις ένδοξες μέρες στα ράλι (1988-1994). Περνώντας στην τωρινή χιλιετία ο επίλογος ανήκε στα MR2 και Celica ρίχνοντας σε χειμερία νάρκη την σπορ συνείδηση της ιαπωνικής εταιρίας. Ωστόσο, πριν από περίπου έξι χρόνια η απόφαση της συμπαραγωγής με την Subaru για ένα «καυτό» κουπέ κάνει την είδηση του κόσμου και προς τιμή της  Corolla Levin AE86 η εκδοχή της Toyota ονομάζεται GT86 (BRZ για την Subaru). Ένα κουπέ με διάταξη 2+2, κίνηση στον πίσω άξονα και με επίπεδης διάταξης (boxer) κινητήρα κάτω από το καπό δικαιολογώντας το λογότυπο με τα αντικριστά πιστόνια.


Label 14

Followers

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

HALANDRI NEWS Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha