Popular Post

Blogger Themes

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ KTM γκάμα SX 2013


KTM γκάμα SX 2013250 SXF350 SXF250 SX
125 SXΚινητήρας 250 SXF
Η ΚΤΜ, πιστή στην παράδοση που τη θέλει να παρουσιάζει τα off road νέα μοντέλα της πιο νωρίς από όλους τους υπόλοιπος κατασκευαστές, εμφάνισε την γκάμα των SX δίχρονων και τετράχρονων του 2013! Δεν έχουν προλάβει να συμπληρωθούν δύο χρόνια από την τελευταία σημαντική ανανέωσή τους και ήδη νέες αλλαγές και βελτιώσεις αποδεικνύουν ότι οι Αυστριακοί δεν επαναπαύονται ούτε στιγμή.
Όλα τα μοντέλα έχουν αλλαγμένο πλαίσιο (τα τετράχρονα διαφορετικό από αυτό των δίχρονων), νέα πλαστικά που έρχονται κατευθείαν, όσον αφορά την αισθητική τους προσέγγιση, από τη μοτοσικλέτα του Ryan Dungey, ακόμα πιο στιβαρό ψαλίδι με μεγαλύτερο άξονα πίσω
τροχού (25 χλστ.), ψηλότερο τιμόνι Renthal και μαύρες ακτίνες στους τροχούς! Από εκεί και πέρα το 250 SXF απέκτησε εντελώς νέο κινητήρα και σημαντικές βελτιώσεις έγιναν τόσο στο 450 SXF όσο και στο 350 SXF. Τα δίχρονα 125/150 και 250 συνεχίζουν να εξελίσσονται, σίγουρα με πιο αργούς ρυθμούς. Όμως κανείς δεν μπορεί να καταλογίσει το παραμικρό στην ΚΤΜ, αφού στην ουσία παραμένει η μοναδική εταιρεία που επενδύει ακόμα στα δίχρονα ΜΧ.

450 SXF
Η πιο σημαντική μοτοσικλέτα της γκάμας για το 2013 είναι αναμφίβολα το 450 SXF. Μετά από την ολική αγωνιστική επανασχεδίασή του, με την βοήθεια των Roger De Coster και Ryan Dungey, έφτασε και η στιγμή πολλές από αυτές τις αλλαγές να περάσουν στο μοντέλο παραγωγής. Έτσι άλλαξαν σημαντικά στοιχεία του κινητήρα, με τη διάμετρο του κυλίνδρου να μικραίνει και τη διαδρομή να αυξάνεται (95 Χ 63,4 χλστ. αντί για 97 Χ 60,8 χλστ.). Το πιστόνι είναι νέο και έρχεται από την Konig, ενώ επίσης νέος είναι και ο στρόφαλος με την μπιέλα της Pankl. Επίσης, το σώμα του ψεκασμού μεγάλωσε 2 χιλιοστά φτάνοντας πλέον τα 44. Τόσο το 450 όσο και όλα τα υπόλοιπα τετράχρονα μοντέλα απέκτησαν βελτιωμένα φίλτρα βενζίνης.
Νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις στοχεύουν σε μία πιο σφιχτή λειτουργία στο μέσο της διαδρομής τους.

250 SXF
Το 250 SXF πριν την έλευση του ψεκασμού ήταν ένα από τα δυνατότερα, αν όχι το πιο δυνατό, στην κατηγορία του. Ο ψεκασμός όμως είχε ως αποτέλεσμα να χάσει αρκετή από τη δύναμή του και να μείνει πίσω από τον ανταγωνισμό. Γι' αυτό το λόγο η ΚΤΜ δεν έχασε χρόνο και φρόντισε να αλλάξει εντελώς τον κινητήρα του, από τα κάρτερ μέχρι την κορυφή! Άλλαξε η σχέση διαμέτρου επί διαδρομής (2 χλστ. μεγαλύτερη διάμετρος και 2,5 χλστ. μικρότερη διαδρομή), μεγάλωσαν σε διάμετρο οι βαλβίδες εισαγωγής, μπήκε διαφορετικό πιστόνι, κόφτης στις 13.400 στροφές και πολλά άλλα. Έτσι αναμένεται να αποδίδει 5 ίππους περισσότερους από το περσινό μοντέλο. Επίσης, πλέον δεν υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης μανιβέλας εξτρά και μένει μόνο η μίζα για εκκίνηση. O λαιμός της εξάτμισης απέκτησε θάλαμο διαστολής.

350 SXF
Το 350 SXF απέκτησε νέα κεφαλή, μεγαλύτερες διόδους ψυκτικού στον κύλινδρο, μπιέλα από την Pankl όπως το 450 και χυτά κάρτερ. Επίσης το σώμα του ψεκασμού μεγάλωσε και αυτό με τη σειρά του κατά 2 χλστ., στα 44.

250 SX
Το 250 SX διαθέτει πλέον νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, με πιο σκληρά ελατήρια πιρουνιού, εντελώς καινούργιο συμπλέκτη, παρόμοιο με αυτόν του 450 SXF και Moto Tassinari VForce4 reed valve.

125/150 SX
Τα δύο μικρά δίχρονα δεν έχουν αλλαγές στον κινητήρα και επωφελούνται από τις συνολικές βελτιώσεις σε πλαίσιο, πλαστικά, εργονομία και περιφερειακά όλης της γκάμας.

Κείμενο: Χρήστος Σώκος

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Label 14

Followers

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

HALANDRI NEWS Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha