Popular Post

Blogger Themes

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Τέλος το Moto GP για τον Στόνερ!



Τέλος το Moto GP για τον Στόνερ!
Στην ανακοίνωση-«βόμβα» ότι μετά το τέλος της τρέχουσας σεζόν θ’ αποχωρήσει από τον χώρο του Moto GP, προχώρησε ο Κέισι Στόνερ!
Ο Αυστραλός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007 και του 2011 εμφανίστηκε σίγουρος για την απόφασή του, η οποία μοιάζει οριστική και αμετάκλητη, καθώς - όπως εξήγησε ο ίδιος ο αναβάτης της Honda - έχει σταματήσει πλέον ν’ απολαμβάνει αυτό που κάνει…
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Κέισι Στόνερ, οι οποίες έγιναν στην Γαλλία:
«Έπειτα από αρκετό καιρό σκέψης, αρκετής συζήτησης με την οικογένειά μου και τη σύζυγό μου - αυτό γινόταν για δύο χρόνια - αποφάσισα να σταματήσω στο τέλος του 2012, οπότε σας ανακοινώνω ότι δεν θ’ αγωνίζομαι στο πρωτάθλημα του 2013. Θα τελειώσω την καριέρα μου στο τέλος αυτής της χρονιάς στο Moto GP και θα προχωρήσω σε άλλα πράγματα στην καριέρα μου… Μετά από τόσα χρόνια ενασχόλησής μου με το σπορ, το οποίο αγαπάω, αλλά και από τις θυσίες, που έκανα κι εγώ και η οικογένειά μου, έπειτα από τόσα χρόνια
προσπάθειας για να φτάσω σε αυτό το σημείο, αυτό το σπορ έχει αλλάξει αρκετά και πλέον δεν το απολαμβάνω. Δεν έχω το πάθος για αυτό και είναι καλύτερα να αποσυρθώ τώρα...»
Kέισι Στόνερ ξεκίνησε την καριέρα του το 2001 στην κατηγορία των 125cc με τη ομάδα της Honda και το 2006 έκανε το μεγάλο άλμα στα Moto GP.
Ο πρώτος παγκόσμιος τίτλος του ήρθε το 2007 αγωνιζόμενος με την ομάδα της Ducatiκατακτώντας δέκα νίκες.
Το 2011 ντούμπλαρε τους παγκόσμιους τίτλους του, αυτή την φορά με την ομάδα της Hondaπαίρνοντας και πάλι δέκα νίκες.
Φέτος – μέχρι στιγμής – έχει πάρει την τρίτη θέση στο Κατάρ, ενώ νίκησε σε Ισπανία και Πορτογαλία.

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Label 14

Followers

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

HALANDRI NEWS Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha