Popular Post

Blogger Themes

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

HALANDRI NEWS · ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΛΙΝΚ



Θέλετε να συνδέσουμε τα site μας και να ανταλλάξουμε επισκέπτες?

Αν θέλετε να σας βάλω στα φιλικά blogs που έχω στην αριστερή στήλη (μόνο εκεί μπορώ να σας βάλω), απλά 
http://halandrinews.blogspot.com/2011/11/halandri-news_5219.html#.Tu3-i2O5PXr

Απαραίτητη προϋπόθεση να εμφανίζεται το  
halandrinews.blogspot.com κάπου στη σελίδα σας, στην αρχική σας σελίδα!

Το link μου, τα rss μου και τα banners μου, μπορείτε να τα δείτε στο 
http://halandrinews.blogspot.com/2011/11/halandri-news_5219.html#.Tu3-i2O5PXr

Αν βάλετε ένα από αυτά στο site σας, τότε μπορείτε να μου ζητήσετε να σας βάλω και εγώ. Βάλτε με και μετά στείλτε μου e-mail, ώστε να το τσεκάρω αμέσως.
Υ.Γ.: Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, θα ελέγχω μόνος μου αν όντως εμφανίζομαι οπουδήποτε στην αρχική σας σελίδα και θα πράττω ανάλογα.

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Label 14

Followers

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

HALANDRI NEWS Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha