Popular Post

Blogger Themes

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Γεωργιάδης: Κύπελλο και πορεία στην Ευρώπη


Ο Γιώργος Γεωργιάδης σε συνέντευξη του ανέφερε πως αυτό που τον ενδιαφέρει είναι η κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος με τον ΠΑΟΚ και η πορεία στο Europa League.

  Αναλυτικά η συνέντευξη του Γιώργου γεωργιάδη στην NOVA: 


 Για ποιο λόγο ο ΠΑΟΚ εντυπωσίασε στην Ευρώπη, ενώ στο ελληνικό πρωτάθλημα δεν τα πάει τόσο καλά:
«Δεν πιστεύω ότι η απόδοσή μας είναι χάλια στο πρωτάθλημα. Απλά στο UEFA είμαστε περισσότερο συγκεντρωμένοι και προσεκτικοί. Έχουμε χώρο και παίζουμε ανοιχτά σε αντίθεση με το πρωτάθλημα που δεν παίζουμε τόσο ανοιχτά και αν δεν μπει το πρώτο γκολ από την αρχή να ξεκλειδώσουμε την άμυνα των αντιπάλων είναι δύσκολα στην πορεία».

  Για το που μέχρι μπορεί να φτάσει ο ΠΑΟΚ στο Γιουρόπα Λιγκ:

 «Δεν βάζουμε στόχο το ταβάνι. Έχουμε ένα διπλό παιχνίδι με την Ουντινέζε, το οποίο είναι αρκετά δύσκολο. Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε εμείς είναι να περάσουμε στην επόμενη φάση και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να γίνει αυτό. Εμείς βλέπουμε το κάθε ματς ξεχωριστά και κάνουμε το καλύτερο προκειμένου να συνεχίσουμε την καλή πορεία που έχουμε στην Ευρώπη».

   Ποια είναι η διαφορά στην ψυχολογία για έναν παίκτη στα παιχνίδια στην Ευρώπη και στους αγώνες στην Ελλάδα, ανέφερε:
 «Σίγουρα τα παιχνίδια στην Ευρώπη δίνουν ένα κίνητρο παραπάνω στην ψυχολογία, γιατί είναι διαφορετικά γήπεδα και γενικότερα άλλο επίπεδο. Για έναν επαγγελματία όμως δεν πρέπει να παίζει ρόλο αυτό αλλά αντιθέτως να μην κάνει διακρίσεις και να μην τον επηρεάζει το γεγονός ότι παίζει UEFA».

  Για το αν του αρέσει να δημιουργεί γκολ για τους παίκτες του ή να σκοράρει ανέφερε:
 «Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να βοηθάω την ομάδα μου να παίρνει βαθμούς. Μου αρέσει να δίνω στους συμπαίκτες μου ασίστ για να σκοράρουν γιατί με αυτό τον τρόπο νιώθω ότι βοηθάω και εγώ την ομάδα μου. Πάντως πιστεύω ότι πλησιάζει η ώρα που θα βάλω και εγώ το πρώτο μου γκολ στην Ευρώπη».

  Για το ποιοι είναι οι στόχοι του και αν θα ήθελε να αγωνιστεί στο εξωτερικό:
 «Σίγουρα είναι δελεαστικό το εξωτερικό και πιστεύω ότι είναι το όνειρο του κάθε ποδοσφαιριστή όπως και το δικό μου. Εμένα όμως αυτό που με ενδιαφέρει τώρα είναι η κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος με τον ΠΑΟΚ και να κάνουμε ένα παραπάνω βήμα στην Ευρώπη».

  Για το αν είναι μέσα στους στόχους του η κλήση του στην Εθνική ανδρών:
 «Η Εθνική σίγουρα είναι ο στόχος του κάθε ποδοσφαιριστή... και ποιος δεν θα ήθελε να αγωνίζεται με τα γαλανόλευκα και να αντιπροσωπεύει την Εθνική της χώρας του. Η αλήθεια είναι ότι το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα είναι αρκετά δύσκολο και ελπίζω να είμαι και εγώ μέσα στους 23 που θα καλέσει ο κ. Σάντος. Πραγματικά θα είμαι πολύ χαρούμενος».

  Για το αν έκανε την καλύτερη επιλογή που μεταγράφηκε στον ΠΑΟΚ ανέφερε:
 «Πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή, δεν το μετάνιωσα ούτε μια στιγμή που ήρθα στον ΠΑΟΚ. Παίρνω αρκετό χρόνο συμμετοχής και ελπίζω με τον καιρό να πάρω θέση βασικού».

  Για το αν ήταν δύσκολο να προσαρμοστεί στον ΠΑΟΚ:
 «Πιστεύω πως είναι στο χαρακτήρα του κάθε ποδοσφαιριστή. Σίγουρα υπάρχουν αρκετές δυσκολίες μέχρι να προσαρμοστείς σε μια τόσο μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΠΑΟΚ γιατί υπάρχουν πολλές διαφορές και απαιτήσεις. Πρέπει να προσπαθείς πάρα πολύ και να είσαι 100% έτοιμος να βοηθήσεις το σύλλογο σου όταν θα σε καλέσει να αγωνιστείς σε μια μεγάλη διοργάνωση όπως του Γιουρόπα Λιγκ. Όσον αφορά τον κόσμο είναι πολύ ωραίο που βρίσκεται πάντα δίπλα μας όμως άμα γίνει καμία στραβή αυτό μπορεί να γυρίσει εναντίον μας».

  Για το νέο έτος ευχήθηκε:
 «Υγεία σε όλο τον κόσμο που είναι σημαντικό, ευτυχισμένο το νέο έτος και όλες οι ομάδες να έχουν λιγότερους τραυματισμούς και ειδικά εμείς που αυτό τον καιρό είχαμε πάρα πολλούς».

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Label 14

Followers

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

HALANDRI NEWS Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha